1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Niezgodność wartości koszyka w sklepie i paragonu wfirma

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika chorg, 27 Styczeń 2020.

  1. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    Dzień dobry, proszę o informację co mogę zrobić by wartość koszyka w sklepie i wartość na paragonie, była identyczna (w przypadku naliczania rabatu)? Przed chwilą wystawiałem w sklepie paragon, do zamówienia o wartości 75,68 zł, w systemie wFirma paragon opiewa na 75,63 zł.

    Wartość koszyka w sklepie
    zamowienie_sklep.jpg
    Wartość paragonu w wFirma
    paragon_wfirma.jpg

    Zapytałem o tą sprawę wFirma dostałe taką odpowiedź:

    Różnice między wystawionym paragonem a zamówieniami w koszyku sklepu mogą wynikać z powodu zaokrągleń stosowanych przez różne systemy. W systemie wFima.pl stosowany jest sposób‌ zaokrągleń zgodny z ustawą o VAT, który jest akceptowany przez urzędy, czyli podatek VAT liczony jest od łącznej wartości netto z danej pozycji przez co kwota wyliczona w systemie wFirma.pl może różnić się od kwoty na zamówieniu z zewnętrznego systemu. Wspomnę również, że nie jesteśmy twórcami zewnętrznych integracji z platformami sklepowymi, przez co nie znamy jej działania i ustawień. Nie mamy wpływu na system zaokrągleń kwot po stronie integracji.

    Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
     
  2. Patrykos

    Patrykos Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    1
    Mam identyczny problem kwota PROFORMY generowana przez home sklep & kwota wyliczona przez Comarch ERP XL. Prosze o pomoc i wskazówki.
     

Poleć forum znajomym