Dzień dobry, proszę o informację co mogę zrobić by wartość koszyka w sklepie i wartość na paragonie, była identyczna (w przypadku naliczania rabatu)? Przed chwilą wystawiałem w sklepie paragon, do zamówienia o wartości 75,68 zł, w systemie wFirma paragon opiewa na 75,63 zł. Wartość koszyka w sklepie Wartość paragonu w wFirma Zapytałem o tą sprawę wFirma dostałe taką odpowiedź: Różnice między wystawionym paragonem a zamówieniami w koszyku sklepu mogą wynikać z powodu zaokrągleń stosowanych przez różne systemy. W systemie wFima.pl stosowany jest sposób zaokrągleń zgodny z ustawą o VAT, który jest akceptowany przez urzędy, czyli podatek VAT liczony jest od łącznej wartości netto z danej pozycji przez co kwota wyliczona w systemie wFirma.pl może różnić się od kwoty na zamówieniu z zewnętrznego systemu. Wspomnę również, że nie jesteśmy twórcami zewnętrznych integracji z platformami sklepowymi, przez co nie znamy jej działania i ustawień. Nie mamy wpływu na system zaokrągleń kwot po stronie integracji. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Mam identyczny problem kwota PROFORMY generowana przez home sklep & kwota wyliczona przez Comarch ERP XL. Prosze o pomoc i wskazówki.