1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Konfiguracja modułu inpost w clickshop

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika gielo2, 16 Listopad 2020.

  1. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    164
    Docenione treści:
    22
    Pisałem już do supportu Home ale mimo upływu kilku dni nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi w tej sprawie :]

    Otóż mam taki problem. Jak wstawić adres email w konfiguracji wysyłki Inpost. Mamy kilka kont w managerze paczek i po nim na etykiecie identyfikujemy z jakiego konta jest zamówienie. W starym module inpost dało się to zrobić, w nowym nie ma odpowiedniego pola w konfiguracji.

    Tam jest taka zakładka jak ustawienia. W starym module dało się wpisać email, w nowym tego nie ma.
     
    Ostatnia modyfikacja: 16 Listopad 2020
  2. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    164
    Docenione treści:
    22
    Ktoś coś? Da sie to pole email jakoś dodać w tym nowym module inpostu jak było to w starym, aby emeil na etykietach był drukowany z konfiguracji modułu a nie standardowo przypisywany z konfiguracji sklepu? Może da się go jakoś na sztywno wpisać gdzieś w kodzie modułu Inpost Paczkomaty?
     
  3. Setool

    Setool Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    1
    Hey, generujesz paczki bezpośrednio ze sklepu? Masz w ustawieniach dodatkowych w integracji Dodatkowy opis dla przesyłki?
     
  4. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    164
    Docenione treści:
    22
    Tak, mam dodatkowy opis. co do generowania przesyłek to musze zapytać, bo nei ja tym się zajmuję. mi tylko zgłoszono problem i jao informatyk mam go rozwiązać :]
     
  5. Setool

    Setool Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    1
    To wpisz w opisie adres osoby ogarniającej sklep.
     
  6. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @gielo2 czy udało się Tobie wyjaśnić sytuację z naszym supportem?
     

Poleć forum znajomym