1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Klienci mogą kupić produkty których nie ma na stanie

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Olabela, 26 Styczeń 2021.

  1. Olabela

    Olabela Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    1
    Witam, znowu powtarza się problem i stąd moje pytanie: dlaczego Klienci mogą kupić produkty których nie ma na stanie? Zapis na produkt jest od 19 stycznia br, a mi wczoraj, czyli 25.01 wskoczyły dwa nowe zamówienia na produkty których nie ma na stanie. Zdarza się to już nie pierwszy raz. Kiedy zdarzyło się to rok temu home poprosił by usunąć zapamiętywanie koszyka co zrobiłam, niestety problem pojawia się dalej. Ktoś ma jakiś pomysł?
     
  2. Setool

    Setool Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    1
    Jeśli ustawioną masz zerową wartość produktu to sprawdź ustawienia / obsługa zamówień i opcja "Zezwalaj na zakup większej liczby produktów niż jest w magazynie"
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333

Poleć forum znajomym