1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Płatność a zmiana statusu

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika JacekB, 2 Lipiec 2015.

  1. JacekB

    JacekB Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Z założenia realizujemy zamówienia które zostały opłacone. W opcji Sprzedaż\Zamówienia nie ma możliwości wyfiltrowania tylko opłaconych zamówień, trzeba je wybierać "ręcznie". Wobec powyższego postuluję wprowadzenie jeszcze jednego automatycznego statusu jakie osiągało by zamówienie po jego opłaceniu. Czyli najpierw status złożone a potem status opłacone. Dopiero osiągnięcie tego statusu predysponuje zamówienie do dalszej obróbki.
     
  2. JacekB

    JacekB Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Dodatkowym problemem jest generowanie dokumentów sprzedaży (paragon, faktura) w zintegrowanym systemie (w moim przypadku wfirma) przed dokonaniem płatności i późniejsza konieczność ich anulowania jeżeli płatność nie nastąpi. Moment generowania dokumentu powinien być uzależniony od formy płatności i w przypadku płatności online następować dopiero po jej dokonaniu.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    W przypadku odpowiedzi na pierwsze pytanie i drugie pytanie, zgłoszenia zostały przekazane jako sugestia dot. rozwoju produktu. Dzięki za zwrócenie uwagi.

    Przechodząc do szczegółów, muszę potwierdzić Twoje zdanie, nie ma możliwości listowania zamówień opłaconych, a więc pozostaje ich ręczne wyszukiwanie. Co do samych dokumentów, wiele sklepów wystawia dokument do zamówienia, natychmiast. Inne wystawiają dokument dopiero po dostarczeniu, aby nie było problemu z korektami. Dlatego system jest zbudowany tak aby faktury były wystawiane z automatu lub nie.

    Jednak jak wspomniałem, zgłoszenia, obydwa, przyjęliśmy jako sugestię dot. rozwoju produktu, a więc czekamy na kolejne aktualizacje. Sprawdzimy co da się wdrożyć.
     
  4. yoozieck

    yoozieck Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Sorry, że odkopuję stary temat ale właśnie natykam się sam na problem wystawiania faktur przed zakończeniem płatności. Czy nie możnaby było opóźnić trochę wystawiania faktury do wfirma, tak, żeby faktura wystawiała się już kwotą ZAPŁACONO? Albo wg statusu płatności, albo czasowo np. o 10-30 minut. Programistycznie to jest kilka linijek a klientom home.pl mocno ułatwiłoby życie.
     

Poleć forum znajomym