1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Błąd przy przesiadce na pocztę web z Thunderbird

Dyskusja w 'Obsługa skrzynki e-mail w Poczcie home.pl' rozpoczęta przez użytkownika sandman, 5 Listopad 2015.

  1. sandman

    sandman Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    2
    Witam,

    Przesiadłem się na pocztę webową z klienta Thunderbird i powstał dosyć spory problem.

    Za każdym razem jak wyślę mail otrzymuję informację:

    Wiadomość została pomyślnie wysłana, jednak nie udało się jej skopiować do folderu z wiadomościami wysłanymi.

    W głównych katalogach znajdują się:
    Skrzynka odbiorcza, Spam, Kosz

    W sekcji "Moje foldery" (pewnie stworzone przez Thunderbirda, ale nie jestem pewny) są:
    Drafts, Sent, Thrash.

    Od razu mówię, że w Thunderbirdzie konto jest już usunięte.

    Jak to naprawić?
     
  2. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    W pierwszej kolejności sprawdź czy łączysz się w aplikacji Thunderbird za pomocą połączenia SSL/bez SSL. Jeżeli odszukasz stosowną informację - zmień konfigurację na odwrotną (czyli jeśli z SSL, to testowo zmień na bez SSL i odwrotnie:)). W bardzo wielu przypadkach z jakimi się spotkałem wina leżała po stronie łącza internetowego i utraty pakietów, a to w przypadku SSL (z dodatkową narzutą danych) jest wrażliwe i wpływa na fakt zapisywania wiadomości po IMAPie.
     
  3. servicepl

    servicepl Stały bywalec

    Wiadomości:
    36
    Docenione treści:
    3
    Z opisu wnioskuje, że SANDMAN nie dziala juz na Tunderbirdzie i calkowicie skasował z niego konto
     
  4. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    Zakładam jednak, że chce skorzystać z Thunderbirda, :) Podałem więc przykładowe rozwiązanie, które niejednokrotnie mi pomogło przy różnych serwerach pocztowych :)

    EDIT

    Mea culpa, oczywiści chodzi o klienta webowego. W tej sytuacji potrzebna jest dokładna analiza działania konta. Wygląda to na indywidualny przypadek.
     
    Ostatnia modyfikacja: 5 Listopad 2015
  5. sandman

    sandman Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    2
    Zdecydowanie nie chce korzystać z Thunderbirda, bo fajne (i wystarczające funkcje ma klient webowy),
    Pytanie jak naprawić?
    Zostaje tylko dump konta i stworzyć na nowo?
     
  6. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Sprawdź czy jesteś w stanie zrobić nowy folder w głównych o nazwie Obiekty wysłane, to ten folder odpowiada za umieszczanie w nim wiadomości wysłanych
     
  7. sandman

    sandman Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    2
    W głównych nie mogę folderu tworzyć - tylko w elemencie "Skrzynka odbiorcza".

    A jak w Skrzynka odbiorcza próbuję utworzyć "Obiekty wysłane" to dostaję: Błąd! nazwa folderu Obiekty wysłane jest już zarezerwowana. Wybierz inną nazwę.
     
  8. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Hmm ciekawe gdzie ten folder wsiąkł tak jakbyś go w thunderbirdzie skasował.
    Sprawdź też czy w ustawieniach w poczta>>zmień subskrypcję masz ten folder dodany
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @sandman - wrzuć proszę zrzut ekranu i daj znać o jakie konto chodzi, postaramy Ci się pomóc i zgłosić gdzie trzeba o ile faktycznie Thunderbird coś tu namieszał.
     
  10. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    @Grzesiek Thunderbird potrafi skasować defaultowe foldery co już przerabiałem, on ustawia swoje foldery dla elementów wysłanych, o ile w innych aplikacjach działających na imapie łatwo zmienić folder docelowy dla elementów wysłanych to w niewielu aplikacjach webowych jest to możliwe.
     
  11. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
    Wejdz na starapoczta.home.pl i wyslij wiadomosc sam do siebie. Wejdz potem do nowego webmaila - poczta.home.pl - folder "sam" sie utworzy. Powinien.
     
    sandman i Mariusz lubią to.
  12. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Stau ma rację stary klient webowy sobie z tym radził. Jednak porada jest tylko dla starych użytkowników poczty, nowi nie mają dostępu do starej poczty.
     
  13. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Zgadza się, użytkownicy "nowo-zarejestrownych" nie mają dostępu do starej poczty (starapoczta.home.pl), ale poczekajmy co odpiszę @sandman , nawet jeśli nie będzie miał dostępu to spróbujemy coś zaradzić ;)
     
  14. sandman

    sandman Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    2
    Stau mistrz! :D

    Można oznaczyć jako resolved dzięki jego poradzie.
     
  15. sandman

    sandman Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    2
    Jeśli to jest prawdą to trzeba jeszcze rozwiązać problem użytkowników nie mających dostępu do starapoczta.home.pl
     
    jakubgalinski i Mariusz lubią to.
  16. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Uwaga! Komunikat! Każdy nowy użytkownik, który będzie miał podobną niedogodność, a nie będzie miał dostępu do Starej Poczty, może w każdej chwili zgłosić się do Biura Obsługi Klienta lub do administratorów na forum w prywatnej wiadomości. Nasi administratorzy znają sposób, aby szybko przywrócić działanie poczty w opisywanej powyżej sytuacji (bez konieczności logowania się do starej poczty - wystarczy się tylko z nami skontaktować).
     
    jakubgalinski lubi to.

Poleć forum znajomym