1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Wordpress, a home.pl

Dyskusja w 'Hyde Park' rozpoczęta przez użytkownika Alagorek, 12 Październik 2015.

  1. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    a co masz w ramkach podczepiane? w kilku miejscach masz "To połączenie jest niezaufane"
     
  2. Alagorek

    Alagorek Bywalec

    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    2
    Niebawem będzie dobrze, działamy z ssl ;)
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    No cóż. Pozostaje mi tylko pogratulować i życzyć Ci abyś, mam nadzieję że i z pomocą forum i BOK, pozostał z nami na dłużej.

    Pamiętaj, nie ma rzeczy niemożliwych, po prostu trzeba je opisać na forum dyskusyjnym i poczekać na odpowiedź.
    Oczywiście, jeśli masz jakieś wątpliwości co do działania usługi, jej konfiguracji, zgłaszaj. BOK jest dostępny, możesz też napisać na forum.
     
    jakubgalinski lubi to.
  4. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Grrzesiek dobrze napisał :) trzeba opisać wszystko co potrzebujemy na forum, ale w sposób aby wszyscy inni dobrze zrozumieli :) czasami łatwo można komuś pomóc ale trudno dowiedzieć się czego tak naprawdę chce :)
     
  5. jakubgalinski

    jakubgalinski Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    4
    Póki co niezaufane połączenie ...chyba musisz kupić certyfikat dla www.remiza.com.pl (homeSSL) albo *.remiza.com.pl (homeSSL Wildcard) :)
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Potwierdzam, Twój portal ładuje mi się o wiele szybciej niż przed zmianą hostingu. Wordpress Hosting SSD robi swoje :). Co do certyfikatu SSL, sugeruję przynajmniej ustawić po prostu wymuszanie adresu "bez www" - instrukcje znajdziesz w naszej dokumentacji lub w Wirtualnym Doradcy. W przyszłości zainteresuj się SSL typu Wildcard, ponieważ jeszcze trochę, a pewnie jakieś pod-serwisy będziesz tworzyć w subdomenach remiza.com.pl - czego CI najbardziej życzę :)
     
    jakubgalinski lubi to.
  7. jakubgalinski

    jakubgalinski Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    4
    Powiem tak... Ile razy bym nie korzystał z home.pl - zawsze szybko i niezawodnie działało. Aczkolwiek...
    ...wtedy właśnie szkoda mi było wydać tyle kasy za tak niewiele zajętości (nie całe 50 GB na www zajmowałem). Maile miałem wtedy na darmowym Gmailu.
    Kiedyś myślałem, że wysoka cena nie koniecznie idzie w parze z wysoką (na poziomie) obsługą klienta. Natomiast po latach stwierdzam to samo. Dobra usługa - relatywnie wysoki koszt utrzymania. "Nie ma nic za darmo.", "Za darmo umarło". I się nie dziwie...
    Co do pierwszego się zgodzę. Też mam wrażenie, że promują samych siebie i jedynie słuszną markę (wg nich) - po traceroute dowiesz się jaką. Wystarczy IP znać, potem whois dane-ip i już wiesz... Nie będę pisał tego słowa (marki), bo też mogą mieć Google ustawione na to słowo ;). Co do drugiego - wiele rzeczy [...] są z winy użytkownika - nie do końca się zgodzę. Czasem (tak jak napisałeś wcześniej) jak programista zły kod napisze, też może nie działać :)
    Na obecny czas - potwierdzam, aczkolwiek wcześniej (licząc od 1997 roku, kiedy zacząłem śledzić home.pl a kiedy to nie raz próbowałem u nich się zaczepić), nie zawsze chcieli pomóc. W tym roku znaczną poprawę poczynili (w komunikacji z klientem). Pewnie też ta firma (której to nie chcę celowo wypowiedzieć) dała home.pl się we znaki. ;) Ja dzielę hosting i domeny na dwie usługi. Hosting w home.pl; domeny - ovh.pl (zobacz na cenę przedłużenia .pl; tak mogą zrobić, bo zarabiają na serwerach dedykowanych). Domeny same w sobie nie wymagają obsługi...
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @jakubgalinski nasza firma cały czas się zmienia, ale też każdego dnia pojawiają się nowe wyzwania z tym związane. Utrzymanie stałego poziomu obsługi klienta to ogromne wyzwanie, przed którym stoi cały BOK oraz Liderzy zespołów, których zadania nie ograniczają się jedynie do przygotowywania raportów.

    Pomijając ISO i inne standardy obowiązujące w firmie, każdy dzień to ogromne wyzwanie, nie tylko osiągnięcia fajnego czasu rozmowy ale też jak najwyższej jakości obsługi. Ten parametr towarzyszy nam od początku, chociaż zrozumiem, jeśli ktoś napisze, że bywało z tym różnie. Wiemy dobrze, że ilu klientów tyle spraw do rozwiązania a także wiele sposobów na ich rozwiązanie. Czasami pozornie drobne sprawy z którymi się zgłaszasz, są dla nas nie tylko wyzwaniem, ale i sygnałem do tego że trzeba coś zmienić.

    Być może kiedyś będą dni otwarte w naszej firmie, aby każdy mógł się przekonać jak to wygląda od wewnątrz.. Przede wszystkim, jako home.pl, jesteśmy jednym zespołem, który nie wymaga wsparcia np. zew. konsultantów. A na to mogą pozwolić sobie nieliczni.

    Jeśli chodzi o ceny czy testy, nie mi to oceniać, bo zdanie klientów jest najważniejsze, jednak prywatnie, w perspektywie lat spędzonych z home.pl, mogę Ci śmiało napisać że masz rację: cena idzie w parze z obsługą, ale też z tym co kryje się za nazwą firmy, zapleczem technicznym i technologią. Wiele z tych elementów ma drugorzędne znaczenie dla Ciebie (może mieć) ale staramy się przekonywać wszystkich, że jest to ważny aspekt wyboru hostingodawcy. Tak samo jak pozornie błaha informacja, że serwery są u nas w kraju, a home.pl zarejestrowany jest w Polsce a nie na Cyprze.

    Nie mogę podzielić się z Wami wszystkimi informacjami, ale jak wszyscy (inne firmy z branży), obserwujemy rynek bardzo dokładnie. "Graczy" takich jak my, a dokładnie oferujący zbliżony system udostępniania usług, obsługi, technologi, jest naprawdę kilku. Chociaż w sieci przewija się kilkadziesiąt nazw, to raptem garstka z nich może ze być ze sobą porównana. Czego niestety nie widać na forach i innych serwisach gdzie pada pytanie co wybrać. Admini polecają rozbudowane serwery, zestawiając je z hostingiem współdzielonym jako złem koniecznym, a znów kolejni polecają tanie rozwiązania, które są dobre, ale często na chwilę.

    Gdy już ich zestawiamy, każda z firm ma swoje słabsze i mocniejsze strony i nagle okazuje się, że cennik usług jest bardzo zbliżony do siebie. Tylko że u jednych cena nie idzie w parze z jakością, inni znów oferują tak wiele że nie wyrabiają, no i znów kolejni dążą do wypośrodkowania tego. Znajdą się też Ci bardzo tani, którzy znów odnotowują zamiast 5 mniejszych zdarzeń, 1-2 duże, paraliżujące cały ruch w siec. Zdarza się też brak kontaktu, faktury z Cypru czy też brak własnego zaplecza i korzystanie z zew. rozwiązań/serwerowni.

    Wiele firm ma też inny profil działalności niż np. home.pl, chociażby "spokojny" hosting, który nie ukrywajmy, ale świadczy usługę w innym modelu a do tego nie na swoich serwerach. Jest często porównywany do nas i naszej konkurencji, ale oni skupiają się na innej aktywności i pomocy. Jednocześnie znaleźli się w odpowiednim miejscu i czasie (to już moje prywatne zdanie, chociaż wspominał też o tym w wywiadzie prezes home.pl - Marcin Kuśmierz) i trafili w potrzeby klientów. Ale nikogo nie oceniam i porównuję w tym tekście.

    Różnic jest naprawdę dużo, dlatego wybór firmy hostingowej powinien być przemyślany, a nie tylko podyktowany ceną, która jak wspominałem, może się okazać na koniec roku identyczna (wliczając w to zarówno opłaty, zyski jak i straty).

    W przypadku domen wygląda to nieco inaczej o czym już pisałem, dużo zależy od polityki firmy i wynegocjowanych stawek, oraz masy innych czynników.

    Każdy ma prawo wypracować swoje zdanie na ten temat, a ja mogę jedynie Was zachęcić, abyście... w przypadku pojawienia się pytań lub wątpliwości, kontaktowali się :)
     
    Ostatnia modyfikacja: 19 Listopad 2015
  9. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Często na wht czytam jak to komuś coś nie działa na Waszych serwerach i jakie to home.pl jest złe, potem siadam uruchamiam dany system i wszystko działa bez problemu, wielu tzw adminów opiera się przy "pracy" wyłącznie na instrukcjach znalezionych w necie, a nie wszystkie sprawdzają się przy każdym hostingu.
    Podobna sprawa jest z VPSami, miałem okazję dogłębnie przetestować Wasze jak i inne oferowane na rynku i powiem tylko tyle, że jakościowo wypadliście najlepiej, to nie jest słodzenie tylko doświadczenia jakie zdobyłem podczas testów i codziennej pracy.
    Większość uwag do Waszych usług to takie, że Wasze serwery nie wytrzymują obciążenia dużych serwisów. hmm jak duży serwis jest na tragicznym skrypcie który jest niezoptymalizowany to jest to możliwe, znane mi skrypty których używam w żaden sposób nie powodują problemów nawet przy wielkich bazach i bardzo dużej ilości użytkowników.
    Ja się nie bawię serwerami, ja na nich pracuję i może dlatego cenię sobie jakość jaką Wy oferujecie.
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @jakubgalinski "Pewnie też ta firma (której to nie chcę celowo wypowiedzieć) dała home.pl się we znaki." - napisz, nie boimy się ich!
     
  11. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    Ja jestem zawsze maksymalnie krytyczny w stosunku do naszych usług - chcę po prostu aby były najlepsze:) - ale w przypadku VPSów nie mam się do czego przyczepić (z czego śmieją się moi koledzy z pokoju:)). Sam mam postawiony prywatny VPS w homecloudzie (dla poczty i Teamspeaka) i jego uptime na chwilę obecną wynosi +200 dni, ale to z mojej winy bo na początku roku przypadkowo go zrestartowałem z panelu klienta :D Dochodzi do tego wygodny PLESK - nie ogarniam ludzi, którzy za wszelką cenę chcą posiadać Direct Admina bo Plesk jest "be". Raz, że wygląda to strasznie, a dwa, szybkość pojawiania się aktualizacji w przypadku panelu woła trochę o pomstę do nieba (Odin tutaj nie próżnuje). No ale to kwestia przyzwyczajenia pewnie :)
     
    jakubgalinski lubi to.
  12. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    dla mnie akurat panel przy VPSie jest tylko po to aby go zainstalować :p, podobnie jest zresztą z hostingami, tu panel potrzebny jest po to aby utworzyć konta bazy itd, ale reszta pozostaje po stronie ftp i http.
    nieco zboczyliśmy z tematu głównego posta :)
     
  13. Alagorek

    Alagorek Bywalec

    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    2
    Dzisiaj parę razy dłuższy błąd 503... co się dzieje ?
     
  14. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
    503 "pachnie" przekraczanymi parametrami bezpieczeństwa.
     
  15. Alagorek

    Alagorek Bywalec

    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    2
    Czym to może być spowodowane? Czekam na odpowiedź kogoś z ekipy...
     
  16. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Alagorek przesłałem do Ciebie wiadomość prywatną. Rzuć na nią okiem.

    Ogólnie kontynuując temat, tak, 503 może być spowodowane przekroczeniem parametrów bezpieczeństwa, w związku z tym podejmujemy się wyjaśnienia tego tematu.

    Przypominam jednocześnie, że w naszej ofercie, poza typowym hostingiem współdzielonym, dostępna jest także usługa Wordpress Hosting SSD, która pomimo dedykowanej obsługi dla WordPress, także posiada dostęp do baz danych z możliwością instalacji innych systemów CMS.

    Porównanie parametrów bezpieczeństwa obu typów usług, znajdziecie w tym artykule: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/parametry-bezpieczenstwa-serwerow-home-pl/
     
  17. jakubgalinski

    jakubgalinski Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    4
    @Grzesiek zenbox.pl :)
     
  18. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    :) no cóż, napisałem na ten temat co nieco wyżej.

    Zenbox oferuje zupełnie inny model świadczenia usługi. Raz, nie robią tego na swoich serwerach, dwa, skoro więc nie martwią się o serwery, panel, rozwój usług itp, to realizują swój model obsługi klienta i serwisu WWW klienta. Ale nie mi to oceniać. Mimo wszystko ta odpowiedź jest odpowiedzią prywatną... nie stanowiskiem całej firmy :)

    My mamy Wordpress Hosting SSD i forum i możemy więcej :p
     
    jakubgalinski lubi to.
  19. jakubgalinski

    jakubgalinski Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    4
    Ja ostatnio kręcę się wokół własnych rozwiązań. Nie dziwię się: I proszę - home.pl (własne serwery, własna serwerownia), mój dostawca towaru (serwery własne w swojej lokalizacji). Do czego zmierzam: wszystko jest fajnie jak ma się pod ręką (jak home.pl czy mój dostawca sprzętu). Gorzej na "wypożyczanym" sprzęcie :)
    Własne rozwiązania - rządzą :)
     
  20. jakubgalinski

    jakubgalinski Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    4
    Wracając do błędów - wczoraj otrzymałem na panelu poczty 500-tkę :)
    Tak, na tym appsuite :)
     

Poleć forum znajomym