Witam, Posiadam usługę Business Cloud Starter. Jak się do niej zalogować i utworzyć skrzynki e-mail dla moich pracowników? Jak później korzystać z tych skrzynek? Czy istnieje jakaś strona do sprawdzania skrzynki odbiorczej i konfiguracji skrzynki?
Aby utworzyć nowe skrzynki e-mail, należy zalogować się w Panelu home.pl do usługi Business Cloud Starter. Podczas logowana należy wpisać nazwę usługi (np. serwer123456) oraz hasło dostępu. Po zalogowaniu możesz rozpocząć tworzenie skrzynek e-mail za pomocą przycisku "Dodaj skrzynkę email". Po utworzeniu skrzynek e-mail, możesz zacząć z nich korzystać np. z poziomu strony webmail.home.pl, poczta.home.pl lub programów do obsługi poczty, które masz zainstalowane na komputerze lokalnym. Więcej informacji o logowaniu do Panelu home.pl: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-zalogowac-sie-w-panelu-home-pl-do-uslugi/ Więcej informacji o tworzeniu skrzynki e-mail w Panelu home.pl: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-dodac-skrzynke-e-mail-na-serwerze-w-home-pl/ Więcej informacji o webmail.home.pl oraz poczta.home.pl: https://pomoc.home.pl/section/produkty-i-uslugi/skrzynki-email/
Dzięki za szybką odpowiedź! Wszystko jest już jasne! Czy po utworzeniu skrzynki e-mail mogę ustawić automatyczną odpowiedź w stylu: "Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy jak najszybciej" ??
@User1 - tak, możesz włączyć asystenta nieobecności (czyli tzw. autoresponder lub automatyczna odpowiedź). Możesz go włączyć przez Panel home.pl lub Webmail (webmail.home.pl lub poczta.home.pl). Jak włączyć autoresponder (asystenta nieobecności) przez Panel home.pl? Jak uruchomić asystenta nieobecności (autoresponder) w webmail.home.pl