1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Brak wszystkich emaili w folderze 'Skrzynka odbiorcza'

Dyskusja w 'Obsługa skrzynki e-mail w Poczcie home.pl' rozpoczęta przez użytkownika Ryszard Głąb, 14 Wrzesień 2015.

  1. Ryszard Głąb

    Ryszard Głąb Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    korzystam z Nowej poczty poprzez Firefoxa z normalnego komputera, niestety w folderze 'Skrzynka odbiorcza' nie wyświetlane są wszystkie odebrane maile. Tzn. po wyświetleniu ostatniego maila nie są ściągane następne maile i niezależnie od wielkości okna mam tylko 14 maili. Próba scrollowania w dół nic nie daje. Ciekawe jest to, że w innych folderach 'scrollowanie' działa, tzn. po dojściu do ostatniego wyświetlanego maila są one przesuwane do góry i ściągane są następne maile. W ten sposób np, w folderze 'Wysłane' mogę przejrzeć wszystkie 400 mail, natomiast w folderze 'odbiorcza' mam tylko 14 najświeższych maili. Folder ze spamem jest pusty.
    Dodatkowo w folderze 'Skrzynka odbiorcza' nie są wyświetlane maile 'techniczne' tzn. maile ze statusem nieudanego wysłania maila.
    Oczywiście skrzynka odbiorcza w starej poczcie wyświetla bez problemu wszystkie 900 maili.

    Czy ktoś ma podobnie lub wie jak się pozbyć tych problemów?

    Pozdrawiam,
    Ryszard Głąb
    PS. Co za nieintuicyjny interfejs do forum :( -gdzie jest przycisk 'Wyślij'. Przecież 'Utwórz temat' sugeruje utworzenie nowa wiadomość w nowym temacie a nie wysłanie pisanej.
    PS2. Właśnie sprawdziłem w Internet Explorerze - tu również są oba problemy.
     
    Ostatnia modyfikacja: 14 Wrzesień 2015
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Ryszard Głąb podesłałem Ci prywatną wiadomość. Odpowiedz i zaraz będziemy działać.
     
  3. TIM

    TIM Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    mam ten sam problem. Nową pocztę pobieram przez przeglądarkę Chrome. Widzę tylko pierwsze wiadomości +/- 60 reszta się nie ściąga. Scrollowania w dół nie działa. Mam w skrzynce odbiorczej ponad 500 maili. Jak je zobaczyć?
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Czy całkowite wyczyszczenie pamięci cache także nic nie daje ? @TIM podeślij mi także w prywatnej wiadomości adres skrzynki e-mail oraz wersję Chrome. Proszę, sprawdź także pamięć cache przed wysłaniem informacji zwrotnej.
     
  5. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Próbowałem osiągnąć taki efekt na kilku przeglądarkach zainstalowanych na kilku komputerach i nie udało się aby znikła poczta która fizycznie była na serwerze. Wszystko co było w odbiorczej przez imap lub przez starego klienta poczty było również w odbiorczej w nowym kliencie poczty. Testy zrobione na kilku skrzynkach na kilku serwerach home.
     
  6. TIM

    TIM Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Nie chodzi o to, że ta poczta ginie tylko się nie ładuje. Na starej poczcie jest wszystko OK. Na nowej nie działa scrlowanie w dół. łŁduje się np. 30 wiadomości, a reszta już nie.
     
  7. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Należy sprawdzić ustawienia przeglądarki i wyczyścić jej pamięć podręczną bo to nie jest wina samego klienta poczty.
     
  8. Ryszard Głąb

    Ryszard Głąb Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Czyszczenie cache nic nie daje. Ciekawsze jest to , że niektóre wyniki wyszukiwania w skrzynce odbiorczej są wyświetlane i są scrollowane prawidłowo.
    Jednak gdy wynik wyszukiwania ma pokazać (w mojej skrzynce) maile "techniczne" tj. w moim przypadku maile z tematem "NOTICE: mail delivery status" to zamiast wyświetlenia maili wyświetla komunikat "
    Błąd
    Na serwerze wystąpił błąd, który uniemożliwił realizację żądania."
    Czyli wychodzi na to że już po stronie oprogramowania serwera nie można odczytać niektórych nagłówków wiadomości. Mogę podesłać przykładowy mail który nie wyświetla się w Nowej poczcie a wyświetlany jest w starej.

    Dodatkowo, właśnie sprawdziłem że przeniesienie wiadomości (w starej poczcie) z tematem "NOTICE: mail delivery status" do dowolnego innego folderu powoduje niewyświetlanie tej wiadomości i zaprzestanie scrollowania wiadomości w folderze do którego zostanie ona przeniesiona. Tak więc ewidentnie problemem jest niewłaściwa obsługa treści nagłówków lub zawartości tej wiadomości po stronie serwera.

    Pozdrawiam,
    Ryszard Głąb
     
    Ostatnia modyfikacja: 25 Wrzesień 2015
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Ryszard Głąb pisałem do Ciebie prywatną wiadomość, odpowiedz. Sprawdzimy co się dzieje.
     
  10. Ryszard Głąb

    Ryszard Głąb Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Nadal w nowej poczcie nie są wyświetlane wszystkie maile które są widoczne w starej. Czy jest coś robione aby naprawić ten problem? Mam nadzieję że stara poczta nie zostanie zamknięta dopóki nowa poczta nie przestanie gubić maili.

    Pozdrawiam,
    Ryszard Głąb
     
  11. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
    Sprawdź czy masz włączone wszystkie subskrypcje.

    Prawy górny róg -> Ustawienia -> Poczta -> dalej na samym dole po prawej stronie niebieski przycisk "Zmień subskrypcje". Rozwijasz ptaszka/trójkącika i zaznaczasz, co trzeba.

    https://pomoc.home.pl/wp-content/uploads/2014/12/zmien_sub.png
    https://pomoc.home.pl/wp-content/uploads/2014/12/zmien_sub1-300x238.png
     
  12. Ryszard Głąb

    Ryszard Głąb Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Dzięki za odpowiedź ale nie bardzo ją rozumiem. Z nowej poczty (jak i ze starej) korzystam tylko przez przeglądarkę internetową a nie przez protokół IMAP w oddzielnej aplikacji. Czy jeśli włączę IMAP to nadal będę miał dostęp do poczty z poziomu przeglądarki - nie chciałbym się pozbawić dostępu do poczty a nie mam teraz czasu aby instalować programy pocztowe we wszystkim miejscach gdzie korzystam z poczty.

    Pozdrawiam,
    Ryszard Głąb
     
  13. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
    Jedno z drugim nie ma związku.

    1) W programie pocztowym wybierasz foldery do subskrypcji z serwera poczty (przy protokole IMAP).
    2) Webmail także łączy się z serwerem poczty poprzez protokół IMAP i tutaj także wybierasz foldery do subskrypcji. W uproszczeniu wybierasz foldery, które w webmailu mają być "widoczne", tzn. takie, które będą "pobierane/synchronizowane" z serwera poczty.

    Po prostu wszystkie Twoje wiadomości są zapisywane na serwerze poczty w file-systemie. To nie jest tak, że coś się "zgubiło". Serwer poczty jest taki, jaki był. Zmienił się tylko webmail, a zatem aplikacja w chmurze dostępna przez www, która łączy się z serwerem poczty, aby wyświetlić zawartość tego, co ma serwer.
     
  14. Ryszard Głąb

    Ryszard Głąb Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Wszystkie foldery były już zaznaczone. Ustawienia dla folderu 'skrzynka odbiorcza' nie daje się zmienić - jest 'wyszarzone'. Na wyświetlonej liście nie ma folderów 'DRAFT' , SENT, SPAM i TRASH - wszystkie foldery mają polskie nazwy- myimap.png chyba korzystamy z różnych webmaili. Ja korzystam przez poczta.home.pl.

    Pozdrawiam,
    Ryszard Głąb
     
  15. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Ryszard Głąb sprawdź proszę czy masz włączoną opcję "Konwersacje" (patrz obrazek poniżej).

    konwersacje2.png

    Napisz proszę czy masz włączoną tą opcję w ustawieniach sortowania. Zaznaczone subskrypcję IMAP wyglądają u Ciebie prawidłowo, widać tylko, że nie masz zaznaczonych subskrypcji z folderu "Allegro". Jeśli nie widzisz w Webmailu wiadomości dotyczących allegro, należy oczywiście zaznaczyć tę opcję w subskrypcjach IMAP.

    Najpierw sugeruję sprawdzić opcję "Konwersacje".
     
  16. Ryszard Głąb

    Ryszard Głąb Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Bingo!
    Włączenie tej opcji daje mi wreszcie dostęp do wszystkich maili w skrzynce odbiorczej. Są wreszcie widoczne maile z raportem wysyłania poczty zatytułowane "NOTICE: mail delivery status" - które powodują magiczne 'znikanie' maili przy wyłączonej opcji "Konwersacje" (nb. kto tłumaczył tego webmaila - komu przeszkadzała tradycyjna nazwa 'wątki'). Teraz tylko pozostaje ustalić dlaczego wątkowanie wiadomości rozwiązuje problem i dlaczego podczas wyszukiwania maili tak aby zwróciły feralne maile "NOTICE: mail delivery status" wyskakuje komunikat:
    bladszukaj.jpg
    Dzięki wielkie za pomoc, przynajmniej wiem teraz że jest szansa widzieć w nowej poczcie wszystkie przysyłane maile, piszę szansa bo nie wiadomo jakie jeszcze bugi siedzą w tym sofcie, np. teraz nie pozwala mi dodać plik PNG ze zrzutem ekranu z komunikatem z wyszukiwania (raptem plik 7kB). Acha, po próbie wysłania odpowiedzi już wiem dlaczego nie pozwalał mi dodać pliku - za długo pisałem odpowiedź i mnie automatycznie wylogował nie informując mnie o tym.

    Pozdrawiam,
    Ryszard Głąb
     
  17. Ryszard Głąb

    Ryszard Głąb Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Nowa skrzynka nadal nie wyświetla wszystkich maili a home.pl już wyłączył dostęp do starej poczty! Nowa poczta ma wciąż *poważny* błąd! Włączenie "konwersacji" jest tylko obejściem problemu - teraz aby dowiedzieć się czy są nowe listy w jakimś starym wątku muszę przeglądać dziesiątki stron! A i tak nie ma gwarancji że będą dostępne wszystkie maile. Bo sortowanie według daty nie działa tzn. nie są wyświetlane maile. Czy ktoś tutaj panuje nad tym oprogramowaniem!

    Pozdrawiam,
    Ryszard Głąb
     
  18. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Ryszard Głąb czy temat udało się rozwiązać czy nadal występują jakieś niedogodności w temacie wyświetlania zawartości skrzynki e-mail?
     
  19. Ryszard Głąb

    Ryszard Głąb Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    problem nadal istnieje, tzn. problem daje się obejść (wyświetlane są maile) jeśli jest włączona konwersacja. Każde inne sortowanie maili powoduje znowu znikanie maili.
    Włączenie konwersacji wyświetla wszystkie maile ale jest to bardzo niewygodne sortowanie bo muszę przeglądać setki maili aby sprawdzić czy ktoś nie odpisał w starym wątku.
    Nadal nie działa wyszukiwanie maili jeśli wynik wyszukiwania zawiera maile z tytułem "NOTICE mail delivery status". No i najgorsze że nie mam pewności że są wyświetlane wszystkie listy które dotarły do skrzynki. Dostęp do starej skrzynki został wyłączony tak więc nawet nie mam jak tego sprawdzić.
    W związku z tymi problemami szukam więc nowego dostawcy domeny i poczty - problem umrze śmiercią naturalną.

    Pozdrawiam,
    Ryszard Głąb
     
  20. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Wiadomości e-mail nie znikają, łączą się w konwersacje w efekcie wyniki wyszukiwania będą bazowały na wyświetleniu korespondencji a nie konkretnej wiadomości. Np. jeśli wątek ma 15 wiadomości, zobaczysz w wyniku wyszukiwania ostatnią z nich.

    ===

    Informacja handlowa:

    Celem uproszczenia konfiguracji programów pocztowych, możesz podawać zawsze jako nazwy serwerów poczty przychodzącej i wychodzącej, nazwę/adres swojej domeny. Do tego konieczne będzie posiadanie certyfikatu SSL dla Twojej domeny. Zapewni on bezpieczeństwo poczcie e-mail, a także zaszyfruje informacje przekazywane przez stronę WWW. Pamiętaj także o bezpieczeństwie urządzeń mobilnych:

     

Poleć forum znajomym