Witam, Zgłaszałem owy problem w ramach pomocy premium, ale niestety szanowne Home.pl ma problem głęboko w poważaniu. Cóż, widocznie jestem tutaj z moim sklepem ostatni rok. Mianowicie problem polega na wyskakiwaniu błędu nr 504 podczas przechodzenia do czwartego kroku w koszyku. Po klinięciu na "kupuję i płacę", strona przeładowuje się kilkanaście sekund a na końcu klient dostaje po oczach błędem 504. Błąd powstaje bez względu na opcję dostawy i płatności. Sklep działa już od ponad roku, ostatnio nic w nim nie grzebałem oprócz dodawania produktów. Błąd pojawia się od wczorajszego dnia, ok godz. 16. Spotkał się ktoś z czymś takim? Nie ukrywam ze musieliśmy sklep zamknąć, ale dłuższe wstrzymanie witryny odbijać się będzie na SEO jak i odpływie klientów. A home milczy od 24h... jaja jakieś. Zostawiam w tej firmie kilka tysięcy rocznie, a kiedy występuje problem dostaję zdawkowe: "twoje zgłoszenie zostało przekazane do weryfikacji". No bez jaj Następny sklep stawiam na zenboxie.
Nie spotkaliśmy z takim błędem na forum.home.pl. Pozwoliłem sobie sprawdzić status Twojego zgłoszenia, które zostało wysłane do home.pl wczoraj o godzinie 17:03 za pośrednictwem wiadomości e-mail. Numer tego zgłoszenia to: CGGS-36462-854 (proszę się powoływać na ten numer podczas kontaktu z konsultantem home.pl). Pozwoliłem sobie sprawdzić status zgłoszenia i widzę, że jest ono jeszcze otwarte. Proszę o cierpliwość, wysłałem ponaglenie do naszych administratorów - mam nadzieję, że do jutra uda nam się przekazać informację zwrotną na temat tej niedogodności. Proszę oczekiwać na wiadomość e-mail od naszych administratorów.
Miałem wczoraj identyczny błąd, po ok. 24h dziś został naprawiony, lecz nie całkiem chyba. W tej chwili sklep działa OK, ale posypały się fonty specjalne sklepu na stronach basketu i kolejnych kroków realizacji zamówienia.
Zazdroszczę tak szybkiej obsługi Panie @Mariusz. Doskonale znam numer sprawy ponieważ, już się na niego dziś powoływałem. Konsultant telefonicznie powiedział, że właśnie informatycy się nim zajmują, że to sprawa najgłębszej ingerencji w system i dowiedziałem się kilku innych informacji które są wyłącznie makaronem na uszy klienta.. Też konsultant poganiał administratorów... Wybaczcie, ale takim błędem tracę reputacje wśród klientów którzy widzą błąd kiedy przechodzą do etapu, który powinien być dla nich ostoją stabilności i bezpieczeństwa - czyli PŁATNOŚCI. Tracę tym na prawdę sporo zamówień dziennie i działa to na niekorzyść wizerunku firmy. Więc przestaje mnie zależeć na waszej obsłudze "Premium" i zaczynam się powoli zastanawiać nad zmianą operatora moich domen i usług, bo opieranie działalności w sieci wyłącznie na waszej firmie było widocznie strzałem w stopę.
@DamianSuwala poprosimy Cię o włączenie sklepu i sprawdzenie sytuacji w chwili obecnej. Jak wiesz sklepy przechodziły aktualizację, która jest rozciągnięta w czasie. Nie ukrywam że zdarza się, że system ze względu na budowę sklepów (oraz modyfikacje użytkowników) może opóźniać cały proces, aby zakończyć go z sukcesem. Włącz proszę usługę, sprawdź czy w tej chwili jest ok, jeśli nie, daj znać. Temat jest cały czas monitorowany i zapewniam Cię, że jest dla nas tak samo ważny jak każdy inny zgłaszany przez Klientów. Ważny!
Otrzymałem informacje, że niedogodności w Twoim sklepie zostały naprawione przez naszych administratorów - zamówienia oraz płatności powinny inicjować się poprawnie. Prosimy o sprawdzenie. Cała sytuacja z Twoją niedogodnością została przekazana do naszego zespołu programistycznego, aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Aktualizacja tysięcy sklepów Click Shop jest bardzo ważnym procesem, do którego przykładamy największą wagę. Zrobimy wszystko co możemy, aby takie sytuacje jak przy sklepie Damiana się nie powtórzyły.
Niestety nie mam takich informacji na temat nowości/poprawek, które doszły do ostatniej aktualizacji sklepu. Gdy będziemy mogli te informacje zdradzić, opublikujemy je na forum. Wszelkie informacje o aktualizacjach będę publikowane w odpowiedniej kategorii na forum: https://forum.home.pl/forums/aktualnosci-i-komunikaty.76/
Lista poprawek wymieniona jest w komunikacie i tu praktycznie zawsze pokrywa się ona ze stanem faktycznym w 100%. Oczywiście jedne zmiany są bardziej widoczne inne mniej. Tym razem aktualizacja była mocno techniczna i niewiele się zmieniło w samym sklepie, niestety. Gdyby to od nas zależało, z pewnością byśmy wsadzili tam więcej zmian, nawet dla własnej wygody
U mnie zniknęła forma dostawy tzn. przesyłka kurierska i jak ma klient coś kupić? ech, szkoda gadać, też czekam...
@Marand poprosiłem o odświeżenie ustawień sklepu i przesyłka kurierska powinna być już aktywna. Upewnij się czy w konfiguracji przesyłki kurierskiej nie masz przypadkiem zaznaczonej opcji gabarytów. Jeśli nie korzystasz z gabarytów dla produktu, najlepiej pozostawić w ustawieniach dostawy opcję Każdy typ gabarytu, w tym brak zdefiniowanego. Widziałem Twoje zgłoszenie w systemie, rozumiem że kontaktowałeś się z BOK. Pozwolę sobie zamknąć ten temat, jeśli będziesz miał jakieś pytania dot. działania lub konfiguracji usług, daj znać. P.S. W przypadku pozostałych zgłoszeń, poczekaj proszę na odpowiedź, zapewne zajmie się tym Przemek Kika, który m.in. opiekuje się sklepami na BOK. Temat Apaczki powinien chyba wprawdzie już być rozwiązany.
To był błąd po mojej stronie. Klienci nie zdefiniowali zapłaty i opcji przesyłki w aukcji Alle... i sklep tego nie pobrał, taki zbieg okoliczności że obaj nie wypełnili danych od razu. Nie mam jeszcze doświadczenia z "integracją" i spanikowałem
OK. Polecam się z Mariuszem na przyszłość. Oczywiście błędy i problemy najlepiej zgłaszać na BOK, nawet jeśli konsultant Ci nie pomoże, to wiedz że procedura przewiduje przekazanie tematu od razu do opiekuna produktu, który odpowie Ci najszybciej jak się da. Na forum też możesz pytać i zgłaszać, chociaż zgłoszenia typu nie działa, zepsuło się, najlepiej kieruj w prywatnych wiadomościach, wtedy dostajemy powiadomienie najszybciej i próbujemy wyjaśnić temat.