1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Click Shop Integracja POCZTA POLSKA

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika e-swiece, 28 Marzec 2016.

  1. e-swiece

    e-swiece Nowicjusz

    Wiadomości:
    24
    Docenione treści:
    2
    Przejrzałam forum ale nie zauważyłam podobnego tematu:
    a mianowicie integracja z PP potrzebuje jeszcze kilka poprawek; przydałoby sie w ustawienaich ogólnych aby ustawić domyślny rozmiar paczki (obecnie to XS i trzeba zmieniac z kazdym razem) oraz domyślny numer konat do zwrotów pobrań. Tak jak na stronie managera poczty e-nadawca.
    Dodatkowo jak w iinym poście Intergacja z INPOST, ale pełna, nie tylko paczkomat jak jest teraz, ale razem z e-commerce i cross boarder. Wkoncu jak szybko "technologia" idzie na przód to HOME tez powinnien :)
     
    Grzesiek lubi to.
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @e-swiece Przekazane do kierownika produktu. Mechanizm odpowiedzialny za integracje, jest w miarę na bieżąco aktualizowany, ale ze względu na to że obejmuje on część całego mechanizmu sklepu, a nie np. jednej wtyczki (jak ma to często miejsce np. w CMS - instalacja pluginu) wymaga nieco więcej pracy. Stąd tego typu aktualizacje mogą zająć więcej czasu. Integracje są dosyć istotnym elementem, dlatego tematy są śledzone i weryfikowane na bieżąco.

    Kolejną sprawą jest API udostępniane przez samych dostawców usług oraz jego dalsze możliwości przetwarzania. Inaczej to działa w panelu operatora, inaczej da się często zintegrować to z panelem dostawcy usługi sklepu czy wtyczki. I tu niestety często nie mamy na to wpływu, dlatego pojawiają się spore różnice w działaniu mechanizmów, szczególnie jeśli pozornie dostępne API, w praktyce nie działa jak należy.


    Doprecyzowując:
    - numer konta do pobrań - zawsze bierzemy go z 'Konfiguracja -> Sprzedaż –> Faktury’

    W pozostałych tematach, wszystko zostało zgłoszone, sami także testujemy kilka rozwiązań, które być może usprawnią API z jakiego np. korzysta PP.
     
    Ostatnia modyfikacja: 29 Marzec 2016
  3. e-swiece

    e-swiece Nowicjusz

    Wiadomości:
    24
    Docenione treści:
    2
    Super - cieszę sie ze sugestie sa brane pod uwage. Apropo PP i integracji - w zakładce "przesyłki" brakuje kilku funkcji, najważniejsze to filtr dzięki któremu moge wyseleksjonowac przesylki z wydrukowanymi i nie wydrukowanymi etykietami.
    2. po drugie: opcja sortowania w kolejnosci stworzenia przesyłek, a nie jak jest teraz w kolejnosci zamówień. Jak wiadomo nie zawsze zamówienia realziauje się pokolei.
    Te dwie rzeczy byłoby super jak najszybcie.
     
    Grzesiek lubi to.

Poleć forum znajomym