1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Serwer SMTP jest na liście SpamRats

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika Jacek Biuro, 24 Sierpień 2015.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    @Madea to nie jest zależne od usług home, a od samej listy Spam Rats, trochę nadgorliwi w niej są admini :D
     
  2. Medea

    Medea Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Może i nie jest zależne, ale chciałbym uzyskać na forum pomóc jak to naprawić ..
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    W tej chwili chyba wszyscy próbujemy sprawę rozwiązać
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Medea @TheL to ta sama klasa adresowa, temat jest w trakcie realizacji (z dużym priorytetem). Chociaż powtarzam, zgłoszeń jest praktycznie tyle ile na forum się pojawiło. Aż z ciekawości sprawdzę swój IP... ;P

    Panowie, odezwę się jak tylko ustalę kilka szczegółów.
     
  5. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
    Zmienić adres IP na inny, tzn. taki, który nie jest we wskazanej klasie.
     
  6. elbugi

    elbugi Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Również mam problem z ta listą ... poczta wraca ? Wiadomo kiedy adresy home.pl znikną z tej listy ?
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @elbugi poproszę Cię o podanie w prywatnej wiadomości nazwy usługi której dotyczy problem, wraz z przykładowym kontem e-mail i przykładową wysyłką. Sprawdzimy co możemy zrobić w tym temacie.

    btw. temat jest cały czas w trakcie realizacji.
     
  8. Piotr.S

    Piotr.S Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
  9. yossarian

    yossarian Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    U mnie ten sam problem. Jakieś szanse na rozwiązanie? spamrats.jpg
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pytanie z mojej strony, czy otrzymujecie wiadomości typu mailer deamon z informacją, że faktycznie nie udało się dostarczyć wiadomości do odbiorcy?
    @yossarian @Piotr.S temat jest zgłoszony i w trakcie wymiany korespondencji.
     
  11. yossarian

    yossarian Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Jeden raz zdarzyło mi się otrzymać wiadomość z informacją że mail nie może być dostarczony ponieważ serwer nadawcy jest zarejestrowany na black liście.
    Często zdarza się że moich maili klienci muszą szukać w spamie.
    Niekiedy zdarza się że maile od moich współpracowników (z tej samej domeny) znajduję w Outlooku w folderze "wiadomości śmieci".
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pytanie czy po wyłączeniu Outlooka (i innych aplikacji mail) i skorzystaniu np. przez kilka dni z poczty przez przeglądarkę www.poczta.home.pl także te wiadomości trafią do folderu SPAM itp. jeśli nie, widać że program pocztowy ingeruje w nie.

    Analogicznie jeśli otrzymujesz Mailer Deamona, warto sprawdzić co tam w treści się znajduje, czy problem dotyczy adresu IP serwera czy dostawcy internetu. Do sprawdzenia przy okazji.
     
  13. yossarian

    yossarian Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Takie coś na przykład:


    This is the IdeaMailServer program at host serwer1508533.home.pl.
    A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
    <XXXXXXXXX@antalis.pl>: 554 5.7.1 You are not allowed to connect. Please check http://ipremoval.sms.symantec.com/lookup/


    w adresie odbiorcy nazwisko zastąpiłem iksami, taka sama sytuacja występuje przy każdym adresie w domenie
     
  14. rafago

    rafago Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Też mam problem, na co dzień korzystam z gmaila, tam mam podłączoną skrzynkę. Pisałem do SPAMRATS i dostałem informacje taką jak poniżej. Nie znam się na tym za bardzo, ale co mogę w tej sytuacji zrobić? Moje maile często lądują w spamie. Nie dostaję żadnej zwrotki.

    You ONLY need to remove the IP Address from our list if you are running an
    outgoing mail server.

    (If you do NOT run an email server on this IP address, then being on this list
    should not affect you or your ability to send email through your email provider.
    If it does, please contact your ISP or email provider to correct. It can be a
    problem with the email server, or your email client may not be configured
    correctly.)

    If you ARE running an email server, your PTR (reverse) DNS is the problem.

    cloudserverXXXXXX.home.net.pl


    This does not conform to 'Best Practices' recommendations for Network Operators,
    and Email administration and as such is much more likely to be an access point
    from which Trojans and Bots are being used to send Spam.

    You should first, of course, ensure that the problem that got your IP detected in
    the first place (i.e. infected PC's or a spam leakage) gets rectified. However, once
    this is done you should contact your upstream provider or change the PTR
    (reverse) DNS yourselves to something more suitable.

    According to 'Best Practices' guidelines (and I can give you several references
    if you like) the hostname of an IP Address used to send email should resolve to
    the responsible party's domain. In this case, the host name resolves to your
    upstream provider, who aren't responsible for the mail server at that location.
    Simply changing the reverse DNS to something like..

    eg..

    mail.your_domain.com

    -- or --

    gateway.your_domain.com

    Once this is done, it would allow the IP Address to be removed, and also prevent
    the spread of Spam from trojans and bots. You may need to wait for the DNS
    change to propagate before removal.

    [EDIT]

    Dostałem zwrotkę właśnie przed chwilą.

    This is the IdeaMailServer program at host xxxxxxx.home.pl.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    <mousetrap@spamrats.com>: 550 Your message was rejected by this system and was not delivered.
    Reason: This system uses BMS to check your IP address reputation, and was rejected by the system. IP=[79.96.239.68]
    Protection provided by: MagicMail version 2.0
    For more information, please visit the URL:
    http://www.linuxmagic.com/power_of_ip_reputation.html
    or contact your ISP or mail server operator.
    8079b8c2-6452-11e6-ad0b-47ad024bbd08
     
    Ostatnia modyfikacja: 17 Sierpień 2016
  15. Verix.pl

    Verix.pl Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    7
    Minęło 6 miesięcy od zgłoszenia problemu i nadal nie jest on w żaden sposób rozwiązany.
    Powoduje on problemy w funkcjonowaniu poczty z home.pl do adresatów hotmail,com czy gmail.com a to są miliony odbiorców.

    Czy rozwiążecie wreszcie ten problem ?
     
    rafago lubi to.
  16. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Gamil.com nie korzysta ze Spamratsa i nie przeszkadza mu revDNS serwerów home.pl. Dziennie wysyłam ze skryptów od kilku do kilkunastu wiadomości na gmaila i jeszcze żadna nie wpadła do SPAMu czy została odrzucona.
     
  17. rafago

    rafago Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Ok, chwała za to, ale u mnie jak napisałem. Problem jest i nie mogę go rozwiązać.

    Cóż, cieszę się, że to ostatnie dni w home.pl. Przenoszę wszystko do innego hostingu :)
     
  18. yossarian

    yossarian Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Po prawie pół roku czekania na reakcje ze strony Home.pl udało mi się w końcu znaleźć rozwiązanie problemu - zabieram zabawki i zmieniam firmę od hostingu, co i innym serdecznie polecam.
     
  19. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    I Ty myślisz, że gdzie indziej będzie lepiej? niech tylko spamrats złapie jeden ip to zablokują całą klasę. Tu jest nie wina home, ale tej listy spamowej. Mam serwery u kilku dostawców i prędzej czy później wszyscy na tą listę wpadli całymi klasami.
     
  20. yossarian

    yossarian Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    A Ty uważasz, że nie da się skonfigurować serwera poczty tak aby wysyłane z niego maile nie były traktowane jako spam - nawet w obrębie tej samej domeny ?
    No to gratuluję podejścia do klienta i mam nadzieję, że wielu potencjalnych chętnych na hosting w Waszej firmie wpadnie na ten wątek i zanim zapłaci za Wasze usługi będzie świadomych że usługa działa tak sobie, raczej marnie ale lepiej nie będzie bo firmie to wisi i powiewa. Reasumując "... a my Pana płaszcza nie mamy i co Pan nam zrobisz? bo cham się uprze i mu daj, a skąd wezmę jak nie mam? ..."
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym