1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE E-maile do klientów

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika szermierz, 22 Kwiecień 2016.

  1. szermierz

    szermierz Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    2
    Witam,

    Mam problem z powiadomieniami do klientów a mianowicie jeżeli klient kupi przedmiot w sklepie dostaje powiadomienie na maila o zakupie, natomiast gdy zmieniam statusy zamówień w sklepie to maile już nie są wysyłane

    Adres sklepu : Tortdekor.pl

    Proszę także o informacje jak mam zmienić nazwę sklepu obecnie po wejściu na stronę w zakładce pojawia się nazwa Click Shop Chociaż że w panelu mam zmienioną nazwę na TortDekor
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pytanie 2: Konfiguracja --> Marketing --> Pozycjonowanie do zmiany nazwa sklepu

    Pytanie 1: mogę prosić konkretny przykład: ID zamówienia, stary status, nowy status. Rzucimy okiem co tam w systemie widać. W sekcji Konfiguracja --> Administracja i system --> Historia wysyłek masz informacje o całej korespondencji wychodzącej, treść maila + po lewej stronie odbiorcy. Jeśli jest wiadomość tutaj, sprawdź czy nie trafiła do folderu spam lub zaloguj się na konto z którego idzie poczta (www.poczta.home.pl) i zobacz czy nie wrócił mailer deamon z info o niedostarczeniu.

    @szermierz
     
  3. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    @szermierz sprawdź też Sprzedaż -> Statusy zamówień, czy masz zaznaczone odpowiednie pola w kolumnie "Email przy zmianie" na aktywne (chociaż, jeśli nic nie robiłeś to domyślnie są włączone)
     
    Grzesiek lubi to.
  4. szermierz

    szermierz Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    2
    Witam,

    W zalacznikach zdjecia ustawień
    Id zamowienia 7
    W historii wysyłek normalnie widać maile niestety w skrzynce odbiorczej brak jest ich oraz brak jest mailer deamon z informacją o niedostarczeniu. Na skrzynkę otrzymuję tylko potwierdzenie złożenia zamówienia
    sklep1.jpg sklep2.jpg sklep2.jpg
     
  5. szermierz

    szermierz Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    2
    Problem rozwiązany maile odbijały się o serwera google trzeba było dodać rekord TXT w domenie aby google nie odbijało maili
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333

Poleć forum znajomym