Witam, Mam problem z powiadomieniami do klientów a mianowicie jeżeli klient kupi przedmiot w sklepie dostaje powiadomienie na maila o zakupie, natomiast gdy zmieniam statusy zamówień w sklepie to maile już nie są wysyłane Adres sklepu : Tortdekor.pl Proszę także o informacje jak mam zmienić nazwę sklepu obecnie po wejściu na stronę w zakładce pojawia się nazwa Click Shop Chociaż że w panelu mam zmienioną nazwę na TortDekor
Pytanie 2: Konfiguracja --> Marketing --> Pozycjonowanie do zmiany nazwa sklepu Pytanie 1: mogę prosić konkretny przykład: ID zamówienia, stary status, nowy status. Rzucimy okiem co tam w systemie widać. W sekcji Konfiguracja --> Administracja i system --> Historia wysyłek masz informacje o całej korespondencji wychodzącej, treść maila + po lewej stronie odbiorcy. Jeśli jest wiadomość tutaj, sprawdź czy nie trafiła do folderu spam lub zaloguj się na konto z którego idzie poczta (www.poczta.home.pl) i zobacz czy nie wrócił mailer deamon z info o niedostarczeniu. @szermierz
@szermierz sprawdź też Sprzedaż -> Statusy zamówień, czy masz zaznaczone odpowiednie pola w kolumnie "Email przy zmianie" na aktywne (chociaż, jeśli nic nie robiłeś to domyślnie są włączone)
Witam, W zalacznikach zdjecia ustawień Id zamowienia 7 W historii wysyłek normalnie widać maile niestety w skrzynce odbiorczej brak jest ich oraz brak jest mailer deamon z informacją o niedostarczeniu. Na skrzynkę otrzymuję tylko potwierdzenie złożenia zamówienia
Problem rozwiązany maile odbijały się o serwera google trzeba było dodać rekord TXT w domenie aby google nie odbijało maili