1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

aktualizacja zajętości konta

Dyskusja w 'Acronis Backup - ochrona i kopia zapasowa' rozpoczęta przez użytkownika adamo, 13 Kwiecień 2015.

  1. adamo

    adamo Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    0
    Proszę o informację co jaki okres jest aktualizowana zajętość konta.

    Np. jeśli usunę kopie zapasowe, to kiedy zostanie to uwzględnione w panelu?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pamiętam o Twoim pytaniu, sprawdzamy, czy odświeżanie jest zależne od jakiegoś parametru, ponieważ w moim teście, usunięcie danych z kopii dało praktycznie od razu odświeżony widok w https://cp.market.home.pl, innym razem ze sporym opóźnieniem. Zapewne mechanizm odświeża to w czasie nie dłuższym jak kilka minut.

    Czy zaobserwowałeś dłuższy czas odświeżania?
     
  3. adamo

    adamo Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    0
    Tak. Przy tworzeniu kopii to nie jest kilka minut.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    A jak dużo było danych które były zabezpieczane? Podrzucę temat do testerów, niech sprawdzą :) w końcu od tego ich mamy.
     
  5. adamo

    adamo Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    0
  6. adamo

    adamo Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    0
    Robię mały test.

    1. Najbardziej aktualna i miarodajna zajętość konta jest pokazywana na stronie wr-backup.homebackup.pl (szkoda, że się sama nie odświeża), obecnie 82,16 GB
    2. Strony cp.market.home.pl i backup.homebackup.pl pokazują jakieś inne wartości, obecnie 70,6 GB

    Edycja:
    Dodałem kolejne ~40 GB;
    minęła godzina:
    cp.market.home.pl i backup.homebackup.pl nadal pokazują starą wartość;
    strona wr-backup.homebackup.pl pokazywała aktualną zajętość konta podczas backupowania (po ręcznym odświeżeniu)
     
    Ostatnia modyfikacja: 15 Kwiecień 2015
  7. Witek

    Witek Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Niestety, panel głównego administratora usługi nadal nie odświeża prawidłowo żadnych danych. W sekcji "Zużycie wszystkich zasobów" niektóre parametry pokazują wartości z 20 dni wstecz, niektóre z kilkunastu godzin wstecz.
    Czy ta, nie ukrywajmy, niedogodność a właściwie ułomność systemu, zostanie usunięta? Rozumiem jeszcze przypadek usługi backupu dla klientów indywidualnych, gdzie admin = user i osoba taka ma stały wgląd w panel użytkownika, ale w przypadku rozwiązań dla firm, gdzie jest wielu użytkowników i kilka(naście) backupowanych komputerów, administrator usługi powinien wszystko na bieżąco widzieć na swoim panelu, a nie co tydzień przelogowywać się po 10 razy między poszczególnymi użytkownikami, żeby sprawdzić jak wygląda zużycie zasobów i postęp backupu w firmie.
     

Poleć forum znajomym