Proszę o informację co jaki okres jest aktualizowana zajętość konta. Np. jeśli usunę kopie zapasowe, to kiedy zostanie to uwzględnione w panelu?
Pamiętam o Twoim pytaniu, sprawdzamy, czy odświeżanie jest zależne od jakiegoś parametru, ponieważ w moim teście, usunięcie danych z kopii dało praktycznie od razu odświeżony widok w https://cp.market.home.pl, innym razem ze sporym opóźnieniem. Zapewne mechanizm odświeża to w czasie nie dłuższym jak kilka minut. Czy zaobserwowałeś dłuższy czas odświeżania?
A jak dużo było danych które były zabezpieczane? Podrzucę temat do testerów, niech sprawdzą w końcu od tego ich mamy.
Robię mały test. 1. Najbardziej aktualna i miarodajna zajętość konta jest pokazywana na stronie wr-backup.homebackup.pl (szkoda, że się sama nie odświeża), obecnie 82,16 GB 2. Strony cp.market.home.pl i backup.homebackup.pl pokazują jakieś inne wartości, obecnie 70,6 GB Edycja: Dodałem kolejne ~40 GB; minęła godzina: cp.market.home.pl i backup.homebackup.pl nadal pokazują starą wartość; strona wr-backup.homebackup.pl pokazywała aktualną zajętość konta podczas backupowania (po ręcznym odświeżeniu)
Niestety, panel głównego administratora usługi nadal nie odświeża prawidłowo żadnych danych. W sekcji "Zużycie wszystkich zasobów" niektóre parametry pokazują wartości z 20 dni wstecz, niektóre z kilkunastu godzin wstecz. Czy ta, nie ukrywajmy, niedogodność a właściwie ułomność systemu, zostanie usunięta? Rozumiem jeszcze przypadek usługi backupu dla klientów indywidualnych, gdzie admin = user i osoba taka ma stały wgląd w panel użytkownika, ale w przypadku rozwiązań dla firm, gdzie jest wielu użytkowników i kilka(naście) backupowanych komputerów, administrator usługi powinien wszystko na bieżąco widzieć na swoim panelu, a nie co tydzień przelogowywać się po 10 razy między poszczególnymi użytkownikami, żeby sprawdzić jak wygląda zużycie zasobów i postęp backupu w firmie.