ROZWIĄZANE Jak przenieść / odzyskać komentarze Facebooka przy produktach

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika ethanhunt, 28 Lipiec 2016.

  1. ethanhunt

    ethanhunt Praktyk

    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    6
    Witam,
    Zmieniłem szablon sklepu ze standardowego na RWD.
    Na zmodyfikowanej stronie załączyłem komentarze facebooka przy produktach.
    Można dodawać nowe, ale stare zniknęły.
    Przy poprzednim szablonie były i trochę mi ich żal.
    Przy wejściu w galerii na stary szablon i włączeniu podglądu komentarzy też już nie ma.
    Jaki popełniłem błąd i ewentualnie czy da się je jakoś odzyskać?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Hmmm, ciekawa sprawa, ale upewnijmy się: po zmianie skórki, w Konfiguracja --> Wygląd --> Aktywny styl graficzny --> Strona produktu, włączyłeś komentarze Facebook na 100%?

    Komentarze generowane są przez FB i wyświetlane w sklepie, skórka nie zmienia adresu więc... ciekawa sytuacja. Spróbuj zmienić, włączyć raz jeszcze i dać znać. Wystawiłem na to zgłoszenie więc... będziemy obserwowali i w miarę możliwości weryfikowali sklep.
    FEEDBACK-699
     
  3. ethanhunt

    ethanhunt Praktyk

    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    6
    1. Zarówno w poprzedniej skórce, jak i oczywiście w RWD komentarze do produktu były włączone.
    2. Wyłączyłem komentarz i z resztą inne opcje też, a potem je wszystkie włączyłem.
    Niestety nic.
    Natomiast przyszła mi do głowy pewna koncepcja:
    Jeżeli plugin związany jest z adresem strony, to przy zmianie, nawet jednej literki w nazwie produktu adres też się zmienia. Może to jest przyczyną?

    edit: Wykonałem test
    Dodałem komentarz, który się oczywiście pojawił.
    Po czym zmieniłem jedną literkę w nazwie i komentarz zniknął.
    Przywróciłem stara nazwę produktu i ponownie komentarz się pojawił.

    Teraz zastanawiam się jak przywrócić stare nazwy produktów, które zmieniałem - niestety ich nie pamiętam.

    Na pewno da się to zrobić od strony FB, poprzez przejrzenie aktywności użytkownika, który dodał komentarz.
    Ale biorąc pod uwagę, że komentarze zazwyczaj dodają osoby obce to może to być ciężkie do realizacji w praktyce.

    Czy jest w związku z tym jakiś sposób na sprawdzenie wcześniejszych nazw produktów?

    edit2:
    Wykorzystując fakt, że link do produktu zawiera w sobie jego nazwę odszukałem stare kampanie AdWords i sprawdziłem poprzednie linki. Na ich podstawie przywróciłem dotychczasową nazwę produktu. Tadam - powróciły komentarze.

    Tak więc jeżeli macie sporo wartościowych komentarzy dodanych za pomocą pluginu FB to nie zmieniajcie nazwy produktu, bo komentarze znikną.

    Pozdrawiam
     
    Ostatnia modyfikacja: 31 Lipiec 2016
    Mariusz lubi to.
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @ethanhunt dziękuję za edycję posta - informacje, które dodałeś mogą przydać się dla potomnych. Ustawiam temat jako rozwiązany, ponieważ znaleźliśmy jak rozwiązać kwestię znikających komentarzy.

     

Poleć forum znajomym