Dzień dobry, od kilku dni otrzymuję poniższą zwrotkę przy wysyłce na adres na gmail. Help desk dokonał zmiany rekordu SPF i od wczoraj milczy. Problem nie rozwiązany. Bardzo proszę o wsparcie. Od poniedziałku szukam jakiegoś rozwiązania i jestem lekko zagubiony dlaczego te maile się odbijają. Domena: arlenteam.pl zgodnie z http://www.anti-abuse.org/multi-rbl-check-results/?host=arlenteam.pl nie figuruje na żadnej spamliście. obecny SPF: "v=spf1 ip4:XXX.XXX.XXX.XXX a mx" gdzie X-y to nr IP serwera zwrotka: This is the IdeaMailServer program at host ADRESAT.home.pl. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: <ADRESAT@gmail.com>: 550 5.7.1 This message does not have authentication information or fails to pass 5.7.1 authentication checks. To best protect our users from spam, the 5.7.1 message has been blocked. Please visit 5.7.1 https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication for more 5.7.1 information. c10si4068040lfi.115 - gsmtp
chyba znalazłem rozwiązanie, w każdym razie maile zaczęły docierać do odbiorców; jeśli ktoś będzie miał podobny problem to > przetestowałem domenę na https://mxtoolbox.com/deliverability i w podsumowaniu wyszło że SPF jest nie prawidłowy. Okazało się że w pozycji retur-path zamiast mieć adres testowany miałem domenę @serwer125488.home.pl. Rozwiązaniem okazała się zmiana w konfiguracji poczty, zamiast używać adresu we wszystkich domenach przestawiłem na jedną: arlenteam.pl. kolejny test na powyższej stronie zaskutkował informacją że SPF jest ok a mail na gmaila dotarł.
@binabik jeśli problem wróci, prześlij od razu komunikaty na formularz kontaktowy w Panelu Klienta. Formularz umożliwia autoryzację do konta, a zgłoszenie trafi od razu do zespołu technicznego.