1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Adres na fakturze

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Julia, 5 Luty 2016.

  1. Julia

    Julia Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Witam, nie znalazłam podobnego tematu więc zwracam się tutaj z prośbą o pomoc. Mianowicie podczas podsumowania zamówienia klientowi wyświetla się informacja : ADRES NA FAKTURZE - gdzie widnieją dane, które podał jako do wysyłki. Nie pojawiło się wcześniej dla klienta pytanie czy w ogóle chce otrzymać fakturę za zakupy.
    Proszę o informację w jaki sposób w panelu dodać tą opcje "czy chcesz otrzymać Fakturę Vat?" a jeśli domyślnie będzie ustawione NIE - to zlikwidować "Adres na fakturze". Dodaję załącznik. W tej chwili nie wiem, kto chce, a kto nie otrzymać Fakturę.
     

    Załączone pliki:

  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Click Shop nie jest aplikacją księgową. Wystawiane w niej faktury, są jedynie Pro Formami, a więc dokumentami informacyjnymi, które w tym wypadku mogą być wystawiane dla osób fizycznych jak i firm. Nie ma to w tej sytuacji większego znaczenia.

    Możesz natomiast dodać odpowiednio pola do zaznaczania/odznaczania, które umożliwią Ci określenie czy klient po zamówieniu chce Paragon czy Fakturę.

    I taki temat omawialiśmy tutaj: https://forum.home.pl/threads/mozli...niecznosci-wchodzenia-w-edytuj.271/#post-1609

    W sekcji Konfiguracja --> Ustawienia regionalne --> Języki --> Edytuj j.polski --> Frazy, możesz odszukać i zmienić treść frazy np. na dane klienta, dane do faktury (jeśli wybrana). itp.
     

Poleć forum znajomym