1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Adresy końcowe produktów mają atrybut no follow

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Tomek333, 17 Listopad 2016.

  1. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    Wszystkie adresy ze sklepu typu domena.pl/kategoria/podkateogria/strona produktu

    upload_2016-11-17_16-15-25.png
    Da się to zmienić ?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 599
    Docenione treści:
    329
    FEEDBACK-973 dorzuciłem do tego samego zgłoszenia.
     
  3. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    Nie wiem ale to jest chyba tak ważne że powinni tym od razu się zająć ?
    Obecnie strony z produktami w click shop mają atrybut "nofollow " to chyba nie za dobrze prawda ?
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    Co do dofollow/nofollow – obecnie, co widać w kodzie, nofollow jest na zdjęcia produktów. Konsultujemy sprawę z magikami od SEO. Nic nie obiecujemy, generalnie nie ma to kluczowego znaczenia, ale damy znać, jak otrzymamy jakiekolwiek informacje od specjalistów.
     
  5. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    Czyli to że strony z produktami w sklepie mają atrybut "no follow" to żaden problem i własciwie nie ma to większego znaczenia ? (podobno wskazuje no follow dla całej podstrony nie tylko obrazka)
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    W moim przypadku otrzymałem informacje od specjalisty zajmującego się sklepem Click Shop, że atrybut nofollow jest tylko na obrazku. Temat jest konsultowany, nie posiadam na teraz więcej informacji.
     
  7. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    Poprawiam, strony produktów są zdublowane mają ten sam adres z tym że jedna wersja ma atrybut NoFollow a drugie z Follow . Duplikacja na pewno nie jest dobra.
     
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    @Tomek333 przesłałem w takim razie te dodatkowe informacje do zgłoszenia. Powrócę tutaj, gdy otrzymam jakiekolwiek informacje zwrotne.
     
  9. tazz

    tazz Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    2
    Chciałbym wrócić do tematu, jakiś czas temu wysłałem podobne zapytanie do Adminów i otrzymałem odpowiedz, że przy następnej aktualizacji poprawią kod (było to 2 miesiące temu). Widzę, że tam był poruszany rok temu i nic nie zrobili... Produkty polecane na 1 stronie są no follow, to tak jakbyś w sklepie stacjonarnym polecane produkty trzymał pod stołem zamiast na najlepszej półce...
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    Dziękuję za informacje, przekazałem je do naszego specjalisty w ramach zgłoszenia o numerze: FEEDBACK-973. Proszę o cierpliwość, wrócę tutaj do tematu na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne.
     
  11. tazz

    tazz Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    2
    Zauważyłem, że nic się nie zmieniło jeżeli chodzi o "nofollow" w Produktach polecanych na stronie głównej. Sprawdziłem kilka innych sklepów i tam mamy " dofollow" proszę o interwencję. Mogę podać adresy sklepów na PW.
     
  12. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
  13. tazz

    tazz Uczestnik

    Wiadomości:
    26
    Docenione treści:
    2
    tak, dzięki. Dla reszty podpowiem. Moja jakaś zmiana w danym pliku tpl (w tym przypadku:
    tableofproducts.tpl) powoduje automatyczne zablokowanie nastepnych aktualizacji wprowadzanych przez Click Shopa.
    W takim przypadku trzeba ręcznie wprowadzić wszystkie następne zmiany/aktualizacje...
     
  14. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108

Poleć forum znajomym