Czy jest szansa żeby w sklepie pojawila sie opcja alternatywny paczkomat? Chodzi o to zeby klient podczas wyboru paczkomatu musial tez podac alternatywny na wypadek gdyby ten podstawowy byl wylaczony lub pelny.
@bellita przekazałem Twoje zapytanie do kierownika zespołu eCommerce (zajmują się sklepami internetowymi w naszej sieci). Proszę o cierpliwość, niebawem odniesiemy się do Twojego zapytania.
@bellita Na chwilę obecną nie planujemy takiego rozwiązania. Powodem takiej decyzji jest m. in. fakt, iż Paczkomaty oferują dynamiczne przekierowania - wysyłane są powiadomienia do klientów, w których mogą podjąć decyzję czy zgadzają się na przekierowanie i do jakiej lokalizacji. Więcej informacji można uzyskać na stronie https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/dynamiczne-przekierowanie-paczek-paczkomatowych
Ale to nie rozwiazuje problemu takiego ze podczas skladania zamowienia paczkomat dziala a gdy ja obsluguje zamowienie to juz nie dziala i nie moge go zamowic. Wtedy musze sie kontaktowac z klientem zeby mi podal nowy paczkomat. To co @PiotrekZ opisales rozwiazuje problem inpostowi a nie wlascicielowi sklepu
@bellita jak najbardziej Cb rozumiem, ale bazujemy na tym co Inpost przekazała w swoim API, niestety nic więcej nie możemy zrobić.
Nie bardzo rozumiem co ma api do wyboru przez klienta paczkomatu podstawowego i alternatywnego. Mam drugi sklep na innej platformie i tam to wlasnie tak funkcjonuje dlatego tam nie ma problemu.
@bellita tak jak napisałem powyżej API nie daje możliwości zaznaczenia "alternatywnego" paczkomatu, dlatego po naszej stronie na chwilę obecną nie zostanie to wdrożone.
Akurat @bellita ma rację, co ma API i jego możliwości do tego? Przecież to sklep tworzy formularz wyboru paczkomatu, a tylko za pomocą API pobiera listę aktywnych. W czym zatem problem, żeby zmodyfikować formularz tak, aby miał dwa pola Select z listami paczkomatów?