1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Aletrnatywny paczkomat

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika bellita, 4 Grudzień 2017.

  1. bellita

    bellita Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Czy jest szansa żeby w sklepie pojawila sie opcja alternatywny paczkomat? Chodzi o to zeby klient podczas wyboru paczkomatu musial tez podac alternatywny na wypadek gdyby ten podstawowy byl wylaczony lub pelny.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @bellita przekazałem Twoje zapytanie do kierownika zespołu eCommerce (zajmują się sklepami internetowymi w naszej sieci). Proszę o cierpliwość, niebawem odniesiemy się do Twojego zapytania.
     
  3. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
  4. bellita

    bellita Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Ale to nie rozwiazuje problemu takiego ze podczas skladania zamowienia paczkomat dziala a gdy ja obsluguje zamowienie to juz nie dziala i nie moge go zamowic. Wtedy musze sie kontaktowac z klientem zeby mi podal nowy paczkomat. To co @PiotrekZ opisales rozwiazuje problem inpostowi a nie wlascicielowi sklepu
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @bellita jak najbardziej Cb rozumiem, ale bazujemy na tym co Inpost przekazała w swoim API, niestety nic więcej nie możemy zrobić.
     
  6. bellita

    bellita Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Nie bardzo rozumiem co ma api do wyboru przez klienta paczkomatu podstawowego i alternatywnego. Mam drugi sklep na innej platformie i tam to wlasnie tak funkcjonuje dlatego tam nie ma problemu.
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @bellita tak jak napisałem powyżej API nie daje możliwości zaznaczenia "alternatywnego" paczkomatu, dlatego po naszej stronie na chwilę obecną nie zostanie to wdrożone.
     
  8. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Akurat @bellita ma rację, co ma API i jego możliwości do tego? Przecież to sklep tworzy formularz wyboru paczkomatu, a tylko za pomocą API pobiera listę aktywnych. W czym zatem problem, żeby zmodyfikować formularz tak, aby miał dwa pola Select z listami paczkomatów?
     

Poleć forum znajomym