Kiedy anulowałem usługę Certyfikat SSL to nadal jego pozycja w menu się wyświetlała i po kliknięciu jej działo się coś takiego: Po wylogowaniu i zalogowaniu certyfikat ssl z menu zniknął. Sugeruję aby podczas anulowania tego wszystkie ślady po nim znikały od razu.
Dziękuję za wiadomość. Informacje wskazane w powyższym temacie, zostały przekazane do naszego zespołu (numer zgłoszenia: QABETA-486).
W chwili obecnej wskazana sytuacja nie powinna już występować. Przetestowałem u siebie i w momencie anulowania certyfikatu i próby wejścia w zakładkę certyfikaty pojawiło się: "ładowanie strony" - jednak wystarczyło się przekliknąć do innej zakładki i zakładka certyfikaty znikała bez konieczności wylogowania. Po zamówieniu kolejnego certyfikatu, zakładka znowu pojawia się w panelu. Proszę o weryfikacje, póki co ustawiam temat jako rozwiązany.