1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Aplikacja DHL

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika MagdaKr, 28 Luty 2018.

  1. MagdaKr

    MagdaKr Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Witam, mam pytania dotyczące wprowadzanej od marca opłaty za aplikację DHL.
    1. Czy fv za korzystanie z aplikacji będzie przesyłana co miesiąc/raz w roku jako zbiorcza FV?
    2. Czy istnieje możliwość rezygancji z korzystania z aplikacji w dowolnym momencie (czy istnieje coś a'la okres wypowiedzenia korzystania z aplikacji)? Nie ma nigdzie o tym informacji. Jeśli w dowolnym momencie, czy dobrze wnioskuję, że będzie wtedy pobrana za cały miesiąc, w którym dokonano deinstalacji i za kolejny już nie zostanie naliczona?
     
  2. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @MagdaKr opłaty i rozliczenia za aplikację DHL będzie identyczna, co do pozostałych aplikacji: fv będzie wysyłana raz na miesiąc (zbiorczej nie będzie). Regulamin korzystania z aplikacji jest dostępny na stronie https://regulaminy.home.pl/Regulamin-uslugi-AppStore-20170110.pdf i od razu odpowiadając na Twoje pytanie - w przypadku aplikacji nie ma zastosowania wypowiedzenia umowy. Jeśli zakupisz i zainstalujesz aplikację, a potem ją odinstalujesz, to abonament jest tak czy inaczej naliczany.
     
  3. MagdaKr

    MagdaKr Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Ok, zatem poproszę o doprecyzowanie. Aplikacje w tej chwili, do 15 marca jest bezpłatna i takie były warunki zamówienia tej usługi. Teraz home sobie to zmienia ot tak. Jest to de facto zmiana warunków dotychczasowego zamówienia, więc w świetle polskiego prawa powinniśmy mieć możliwość rezygnacji z tej usługi przy zmianie warunków jej świadczenia (w tym wypadku zmiana ceny z 0 na 19 zł). Inaczej przecież moglibyście sobie wprowadzić opłatę o nie wiadomo jakiej wysokości i zmuszać użytkowników do jej płacenia, bo taki jest regulamin. Czy zatem można z tej konkretnej aplikacji zrezygnować do momentu wprowadzenia opłaty, czyli do tego 15 marca? Przyznam szczerze, że widzę pierwszy raz ten regulamin, nie ma go nigdzie w zakładce Aplikacje, instalując aplikację nie zaznaczaliśmy akceptacji tego regulaminu i jest dla mnie co najmniej dziwny brak możliwości wypowiedzenia korzystania z usługi. Przecież może się okazać, że zamawiam jakąś aplikację, ona nie spełnia moich oczekiwań i z niej rezygnuję. Dlaczego mam więc za nią płacić, skoro z niej nie korzystam i dokonuję deinstalacji?
     
  4. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @MagdaKr przy instalacji każdej aplikacji dostępnej w Appstorze masz link do regulaminu i checkbox do zaznaczenia, że akceptujesz ten regulamin - inaczej aplikacji nie zainstalujesz (patrz załącznik). Natomiast jak najbardziej masz możliwość rezygnacji z darmowej aplikacji - po prostu ją ze sklep odinstalowujesz, opłata nie zostanie pobrana i aplikacja nie będzie funkcjonować.
     

    Załączone pliki:

Poleć forum znajomym