1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Aplikacja Twitter - działa?

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Słoik, 6 Wrzesień 2017.

  1. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    Ok, stworzyłem konto na Twitterze, zainstalowałem aplikacje i ją "skonfigurowałem" - wpisałem login i tyle.
    W opisie aplikacji jest:
    Kod:
    Po zainstalowaniu aplikacji stworzony na Twitterze post zawierać będzie krótki opis, zdjęcie oraz link do strony z zakupem produktu,(...) 
    Zrzut ekranu 2017-09-06 o 10.11.32.png
    W pomocy https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aplikacja-twitter jest napisane:
    Kod:
    Po skonfigurowaniu aplikacji z kontem na portalu Twitter, można udostęniać rozszerzoną informację o produkcie. Aby udostępnić taką informację, należy po prostu wkleić adres URL(link) produktu w oknie udostęnienia tzw. Tweeta
    Nie wiem na czym ma polegać działanie tej aplikacji, skoro ona sama nie instaluje się na koncie Twittera, ani po wrzuceniu w tweeta linku do produktu, nie wyświetla on w podglądzie zdjęcia produktu, a tylko zdjęcie określone w nagłówku strony sklepu:
    Zrzut ekranu 2017-09-06 o 10.05.26.png
    Skrócony opis tego produktu wygląda tak:
    Zrzut ekranu 2017-09-06 o 10.06.48.png
    Czyli zdjęcie produktu nie jest udostępniane to raz, a dwa myślałem, że będzie można "tweetować" z poziomu Clikshopa/listy asortymentu. Ręczne wklejanie linków to w zasadzie można robić bez żadnej aplikacji...

    Czy ja się gdzieś tutaj mylę, czy faktycznie aplikacja nie działa???
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Generalnie funkcjonalność tej aplikacji sprowadza się do tego co napisałeś wyżej, jeśli jednak chodzi o samo zdjęcie produktu, wystawiam zapytanie w tej sprawie: FEEDBACK-1263
     
  3. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    Z twitterem nie mam doświadczenia ale czy przypadkiem jego funkcjonalność nie będzie taka sama bez tej aplikacji? Tzn. czy po prostu "tweetując" link produktu będzie widoczny jego podgląd, analogicznie jak to jest na FB?
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Słoik wyłączyliśmy wskazaną aplikację i weryfikujemy jej funkcjonowanie. Spróbujemy poprawić jej działanie, ponieważ faktycznie nie funkcjonowała ona tak jak powinna.
     
  5. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    Czy coś się zmieniło w kwestii naprawy tej aplikacji?
     
  6. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    @Mariusz podbijam własne pytanie. Kiedy apka będzie naprawiona?
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Jesteśmy w trakcie przygotowywania nowej aplikacji, ta która została wyłączona nie zostanie już przywrócona. Obserwuję zgłoszenie odnośnie przywrócenia tej aplikacji, jak tylko otrzymam powiadomienie o zmianie statusu, bezzwłocznie o tym Was tutaj poinformuję.
     
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Słoik na ten moment aplikacja musiała zostać wycofana, nie mamy planów jej przywrócenia. Spróbujemy w przyszłości wprowadzić inną aplikację do Twittera na jej miejsce.
     

Poleć forum znajomym