1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Aplikacje a rozwijanie Clickshopa

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Słoik, 11 Czerwiec 2018.

  1. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    240
    Docenione treści:
    26
    Tak obserwuje aplikacje i porównuje z integracjami.
    Następuje wysyp aplikacji (dodatkowo płatnych) do np. tworzenia przesyłek, a nie widzę rozwoju wbudowanych integracji kurierami, którym to brakuje trochę do pełni szczęścia.

    Czy teraz taki będzie kierunek rozwoju sklepu? Stagnacja w części podstawowej, a pełna para idzie w płatne aplikacje?
     
    Mariusz_Q i Trzy Marchewki lubią to.
  2. Mariusz_Q

    Mariusz_Q Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    To i tak dobrze, bo ja wgl nie mam żadnych aplikacji :p
     
  3. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    240
    Docenione treści:
    26
    Wołam @Mariusz
    Czy możecie przedstawić swoją opinię, ew. jakiś roadmap rozwoju samego Clickshop'a, a nie tylko mikropłatności :)
     
  4. PawelS

    PawelS eCommerce Team Leader home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    6
    Postaram się wytłumaczyć.

    @Mariusz_Q jeżeli korzystasz ze sklepu w domenie 'homesklep.pl' (rejestrowany przez nowy serwis home.pl) to rzeczywiście - aplikacji jeszcze nie ma. Jesteśmy na etapie przenoszenia ich na nową platformę i do końca czerwca (najpóźniej) całość powinna być już dostępna.

    Co do rozwoju wbudowanych integracji np. z kurierami, które przytoczyliście - do Poczty Polskiej dodaliśmy punkty odbioru (wymagają jeszcze delikatnych szlifów, ale celowo robiliśmy to w ramach wbudowanej integracji, skoro takowa już była), więc nie jest zupełnie tak, że nic się nie dzieje :)

    Dlaczego przenosimy pozostałych kurierów do aplikacji? Takie wdrożenie jest po prostu szybsze. Zamiast pisać pełną integrację od 0, dla każdego z kurierów z osobna ( każdy ma swoje indywidualne wymogi co do integracji i API >.< ) dostajemy gotowca od kogoś, kto się po prostu na tym zna i ma platformę z zapleczem, które pozwalają na tworzenie i aktualizowanie takich integracji tak szybko, jak to tylko niezbędne.
    Tłumacząc jeszcze inaczej - zamiast czekać 3 miesiące na wbudowaną integrację z kurierem X lub poprawkę do integracji z kurierem Y, jest gotowa aplikacja, którą autor (np. Furgonetka) aktualizuje na bieżąco.

    Ta sama zasada dotyczy innych aplikacji jak chociażby hurtownie - jest ktoś, kto ma know-how i zaplecze, dlatego oferujemy jego rozwiązania.

    I chyba jeszcze jeden argument - nie każdy potrzebuje setek funkcjonalności. Uruchamiając pierwszy sklep chcę móc szybko wprowadzić produkty i mieć podstawy do tego, żeby ofertę pokazać w sieci. Wraz z rozwojem biznesu, rosną potrzeby - co jest naturalne (i logiczne :) ). Sklep z aplikacjami jest właśnie po to, aby nie ładować do core sklepu wszystkiego co sobie wymyślimy (a chcielibyśmy dużo, naprawdę). Ma być natomiast uzupełnieniem brakujących elementów, które potencjalnie rozwijającym się biznesom mogą być niezbędne.

    ufff :)
     
    casar i Mariusz lubią to.
  5. atinstalacje

    atinstalacje Bystrzak

    Wiadomości:
    67
    Docenione treści:
    4
    Czyli mam rozumieć, że ja, czyli człowiek który już ma sklep "rozwinięty" i przynoszący jakieś tam przychody mam spadać, bo stałem się zbyt wymagający tak?
    No to trochę smutne, bo włożyłem 2 lata samodzielnej, czasem nieudolnej pracy w postawienie tego sklepu u was, a teraz okazuje się, że szukacie tylko kolejnych ludzi do nabijania statystyk tworzenia nowych sklepów zamiast zadbać o stałego klienta, których chciałby zostawić może u was nieco więcej pieniędzy, ale nie może, bo nie oferujecie funkcjonalności, których oczekuję....
     
    Mariusz_Q lubi to.
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    491
    Docenione treści:
    58
    @atinstalacje z naszej strony nie przestajemy rozwijać podstawowej naszej platformy tylko integracje zewnętrzne przenosimy już na aplikacja, ponieważ jest możliwość ich szybkich poprawek w momencie jakiś zmian wynikających od zewnętrznego operatora. Wbudowane integracje są mocno uzależnione od wewnętrznych aktualizacji, które niejednokrotnie wymagają większego nakładu pracy (wszystkie elementy są ze sobą połączone i poprawienie danej rzeczy może mieć negatywny wpływ na inną funkcjonalność).
    W tym roku planujemy wdrożyć następujące rzeczy na naszej platformie:
    - nowy silnik wyszukiwarki (panel administratora, witryna sklepu),
    - nowy panel administratora,
    - nową integrację z allegro, która będzie obustronna (sklep->allegro, allegro->sklep).
     

Poleć forum znajomym