1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Archiwum poczty

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika MichalBednarski, 28 Lipiec 2016.

  1. MichalBednarski

    MichalBednarski Bywalec

    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    0
    Jaka jest możliwość zrobienia archiwum poczty - mam dużą skrzynkę (40GB) i użytkownicy zaczynają mieć problemy z synchronizacją IMAP z poziomu programu Windows Live Mail. Chciałbym gdzieś zarchiwizować wiadomości ale nie lokalnie tylko żeby był do nich dostęp przez www.
    Pomysły jakie mi przychodzą do głowy to:
    - wyłączenie folderów, w których byłyby stare wiadomości z synchronizacji IMAP (ale nie wiem czy można to zrobić po stronie serwera, bo na kliencie nie ma gwarancji, że sobie nie włączy)
    - założenie nowego konta (archiwalnego), pobranie wiadomości i wyłączenie synchronizacji. Mam nadzieję, że pobrane już wiadomości zostaną ale co jeżeli za rok będę chciał dorzucić do archiwum następną porcję - jak włączę synchronizację to mi się stare maile skasują.
    Będę wdzięczny za wszelkie pomysły nawet niezwiązane z home.pl
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Ogólnie nie przewidujemy i nie posiadamy czegoś co by było odrębnym narzędziem czy przestrzenią do archiwizacji poczty. Owszem, konta e-mail a dokładnie klienta poczty Poczta home.pl ma opcje Przenieś do archiwum, które segreguje wiadomości wg. lat, ale nadal jest to jakby folder wybranego konta i korzysta z jego zasobów.

    Jedynym sensowym rozwiązaniem, wydaje się faktycznie utworzenie albo osobnego, jednego konta, albo kilku skrzynek, np. dla każdego pracownika osobno i tam przeniesienie całej korespondencji. Dostęp do takiego konta można skonfigurować w programie zew. jako dodatkowe konto lub w Poczcie home.pl jako konto zewnętrzne do którego raz: w każdej chwili będzie dostęp, dwa, będzie można przenosić pocztę łapiąc wiadomości. Oczywiście zabawa w synchronizację to osobny temat, bo z pewnością można by zautomatyzować cały proces, kwestia ustalenia szczegółów.

    To o czym trzeba pamiętać, to dostępne miejsce na serwerze.
     
  3. MichalBednarski

    MichalBednarski Bywalec

    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    0
    To zewnętrzne konto i ręczne przenoszenie do niego wiadomości to niezły pomysł. Jeszcze gdyby dało się złapać dużo więcej wiadomości niż 50 za jednym razem bo mam w skrzynce odbiorczej ponad 100 tysięcy !!!
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Więcej informacji na temat tworzenia i korzystania z konta zewnętrznego w Poczcie home.pl można znaleźć pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/j...trznego-konta-e-mail-w-nowej-poczcie-home-pl/

    Co do możliwości zaznaczenia więcej wiadomości, to zgadzam się, że może być to pewien kłopot podczas przenosin, ale jeśli przejdziemy kursorem myszki na sam dół listy wiadomości, to załaduje się kolejna porcja wiadomości e-mail (kolejne 50 sztuk). Następnie za pomocą przycisku "Wybierz wszystko" można zaznaczyć wszystkie wiadomości i przenieść je do odpowiedniego folderu.
     

Poleć forum znajomym