Przed około godziną otrzymałem maila z informacją, że nastąpiła administracyjna zmiana hasła do jednej z moich skrzynek (ponieważ odnotowano wysyłkę typu SPAM). Tak się składa, że te skrzynki są używane przez urządzenia zainstalowane w 9 krajach i służą do przesyłania danych pomiarowych. Może wygląda to na spam dla automatu, ale tak nie jest. Chciałem ustawić ponownie w panelu pierwotne hasło bo nie ma możliwości, aby zmienić konfigurację w urządzeniach - okazało się, że nie mogę bo hasło nie spełnia wymogów ustawionych w panelu administracyjnym. Wytłumaczyłem to przez telefon i oczekiwałem, że któryś z administratorów home zrobi ręcznie - okazało się, że nie ma takiej możliwości bo pracują tylko do 20 w dni robocze. Automat zablokował mi skrzynkę o 21:17 i nie ma możliwości aby to odkręcić przez 3 dni (w poniedziałek jest święto, więc też nie pracują). GENIALNIE!!!! Co mam powiedzieć swoim Klientom, którzy od jutra zaczną mnie bombardować zgłoszeniami i pretensjami, że coś przestało działać????????