1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Automatyczne łączenie zamówień Allegro od jednego klienta

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika papux, 1 Listopad 2016.

  1. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Witam.

    Dziennie z allegro spływa mi kilkanaście zamówień do sklepu.
    Jeden klient zazwyczaj kupuję kilka rzeczy za jednym razem.
    Czyli jak dodamy do tego jakieś 30 klientów dziennie i każdy po ok 7 produktów to robi się straszny bałagan bo wszystkie pojedyncze zamówienia muszę łączyć ręcznie.

    Czy istnieje możliwość aby system sam łączył wszystkie zamówienia od jednego kupującego w jedno zamówienie zbiorcze?
    Allegro robi to automatycznie a clickshop rozbija każdy produkt z osobna.
    A ja zamiast zająć się pakowaniem musze z osobna łączyć zamówienia.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Faktycznie, jest to pewne utrudnienie w którym gryzie się mechanizm sklepu z mechanizmem Allegro i o ile z jednej strony rozwiązanie jest proste (a nawet jest w trakcie realizacji i to z wysokim priorytetem, dot. zarządzania płatnościami za zamówienia) to zostaje jeszcze nieco bardziej skomplikowana kwestia stworzenia mechanizmu, który poradzi sobie z ewentualnymi operacjami po zakupie, jak rozdzielenie zamówień itp.

    Kierownik produktu odpisał mi że zgłoszenia są w systemie, są "in progress" a ewentualne nowe sugestie, jeszcze dziś przekaże do zespołu programistów. Ale jeśli chodzi o efekty pracy, aktualizację, nic konkretnego nie dowiesz się ode mnie.

    ZGŁOSZONE!
    HOME-107
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @papux zgłoszenie zostało przekazane do działu rozwoju, nie mogę na tę chwilę podać jakichkolwiek dodatkowych informacji na temat potencjalnych decyzji oraz dat.

    Temat nie jest taki prosty, ale wygląda na możliwy do zrobienia. Ogólnie problemem jest to, że jeśli klient nie kupuje przez koszyk tylko tworzy wiele zamówień z tego samego konta poprzez Kup Teraz, to strasznie komplikuje to sytuację.

    Dlaczego?
    • primo: jednego dnia klient zrobi 10 zamówień, dla 9 wybierze adres dostawy X, dla 1 adres dostawy Y,
    • secundo: jednego dnia złoży 10 zamówień, drugiego 5 zamówień - nie połączymy (a dlaczego mielibyśmy łączyć? może celowo składał w różnych terminach)
    • tercio: co jeśli połączymy coś nie tak? obecnie nie ma mechanizmu do rozmigrowania zamówień w sklepie.
    Innymi słowy - sugestia została przekazana do programistów, termin i w ogóle to, czy zostanie zrealizowana, są obecnie niewiadomymi, głównie z uwagi na sporo warunków, które trzeba rozważyć.
     
  4. pamcia.pl

    pamcia.pl Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Czy z tematem coś się dzieje? Mam taką samą sytuację jak papux. Czy rozwiązaniem nie byłoby "łapanie", nie pojedynczych zamówień, tylko już samego formularza wyboru dostawy? W nim znajdują się przecież wszystkie przedmioty, które zostały zakupione jak i pozostałe istotne dane. Tak to robi teraz Menedżer Sprzedaży Allegro.
     
  5. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Ja byłem zmuszony przejść na Manager sprzedaży Allegro. Integracja clickshopa z Allegro bardziej przeszkadza niż pomaga. Niestety system działa bardzo topornie. Jednak jeśli manager Allegro świetnie łączy aukcje automatycznie to dziwię się że clickshop tego nie potrafi.
     
  6. pamcia.pl

    pamcia.pl Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Też mnie to dziwi, że to taki problem... ogólnie przy dłuższym użytkowaniu clickshop to coraz mniej praktyczny się staje...
     

Poleć forum znajomym