1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Autoresponder

Dyskusja w 'Udostępnienie nowego Panelu Klienta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika darek123, 31 Październik 2020.

  1. darek123

    darek123 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Nie wiem komu zrobiliśmy krzywdę, że home wprowadził nowy panel. Nasza firma została uszczęśliwiona kilka dni temu. Prosta sprawa ustawienie autorespondera np. od 2-20 listopada. Pracownik pracuje dzisiaj do godziny 15:00. Mamy 2 warianty
    1. Ustawić mu od 01.11.2020 do 21.11.2020.
    Ale jak klient napisze o 15:15 to nie wie, że pracownik jest na urlopie i dupa.
    2. Możemy przylepić karteczkę na monitor i czekać do godziny 15:00
    i wtedy ustawić od 31.10.2020 do 21.11.2020 - jeszcze większa dupa

    Przez litość pomijam kwestię lizanego panelu gdzie ciągle trzeba scrlować ekran. Dla kogoś kto ma 2 konta na krzyż to może i fajne. Ale dla firmy która ma 300 kont to nic tylko przewijanie. Proste operacje zajmują znacznie więcej czasu.

    No cóż "dobra zmiana"

    Stary panel był szybszy, ergonomiczniejszy. Ale ktoś musiał się wykazać.
     

Poleć forum znajomym