1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Błąd 404 po wejściu do konfiguracji sklepu z maila startowego

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Karolina123, 26 Wrzesień 2016.

  1. Karolina123

    Karolina123 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam, nie jestem zbyt obeznana w sprawach technicznych związanych z obsługą sklepu i mam pewien problem. Zakupiłam usługę Click Shop Premium kilka dni temu, otrzymałam maila Click Shop - jak wystartować ze sklepem? i bezpośrednio z niego chciałam się zalogować do panelu administratora, niestety, gdy klikam w link wyświetla się błąd 404 - The request /admin was not found on this server.

    Gdy po zalogowaniu do panelu administratora z poziomu strony home.pl klikam w przycisk "Zarządzaj sklepem" problem jest ten sam. Przejrzałam i wypróbowałam rozwiązania podane w poradnikach, spróbowałam na innym komputerze i niestety nic to nie dało. W ustawieniach nie zmieniałam nic prócz przypisania domeny z home.pl. Co zrobić?
     
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 400
    Docenione treści:
    532
    Wejdz w panelu w uslugi skopiuj nazwe sklepu wklej w adres przegladarki i dopisz .home.pl czyli ma byc cos w stylu sklep123456.home.pl jesli sklep sie wyswietli dopisz na koncu /admin
     
  3. Karolina123

    Karolina123 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Tak już też robiłam i niestety nic z tego
     
  4. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    484
    Docenione treści:
    132
    Wyślij zgłoszenie przez Panel home.pl, bo najwidoczniej instalacja sklepu nie przeszła. Chyba, że ktoś z obsługi forum zgłosi wcześniej.

    Jeśli to nieopłacony sklep, to możesz też zamówić kolejny.
     
  5. Karolina123

    Karolina123 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Opłacony niestety, wysłałam ale myślałam, że może już ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie, dzięki
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Karolina123 ok, widzę Twoje wiadomości wysłane do Biura Obsługi Klienta. Proszę o cierpliwość, niebawem powinnaś otrzymać odpowiedzi, poprosiłem o skierowanie Twoich wiadomości do odpowiednich osób w naszej firmie.
     

Poleć forum znajomym