Witam dwa problemy: Jeden: Po wejściu w szczegóły produktu, a następnie przejściu do zdjęcia i próbie "całkowitego powiększenia" przez guzik, duży obraz zostaje ucięty i nie da się zjechać w dół scrollem. Tak jakby galeria przy maksymalnym powiększeniu się zawieszała. Sprawdziłem w sklepie u innej osoby i jest dokładnie taki sam błąd. przykład: https://www.artlive.pl/pl/p/Tlum,-K.-Korab/96 Dwa. Po wejściu w szczegóły produktu, a następnie powiększeniu zdjęcia czarna kreska oddziela "nazwę" od "zdjęcia", Niestety, ale jeśli nie mamy białego tła i nasze zdjęcie jest w ciemnych kolorach, to ta kreska zaczyna się zlewać z obrazem. Do tej pory omijałem to dodając po prostu białą ramkę do zdjęcia. Niestety teraz nie mogę sobie pozwolić na zmniejszanie wstawionego zdjęcia (kosztem ramki). Czy da się to w takim razie z automatu dodać jakiś margines/padding do świeżo wstawianych zdjęć lub po prostu do tej kreski? lub jak inaczej odsunąć layout od wstawianego zdjęcia żeby się nie zlewało? Ręcznie dodawać biały pasek w programie graficznym do każdego zdjęcia na górze raczej mija się z celem...
@artlive Wskazany sposób wyświetlania powiększenia zdjęcia jest analizowany już przez nasz zespół. Jak tylko uda nam się wprowadzić poprawkę na to zostanie to przedstawione w tym wątku. Natomiast w przypadku tej "lini" dodaj do własnego kodu CSS następującą wartość: Kod: .shop-gallery .shop-gallery-skin .shop-gallery-inner .shop-gallery-img-container { margin: 20px auto; }
Jest jeszcze jeden problem, nie wiem czy to jest bezpośrednio powiązane czy problem powstał po dodaniu kodu powyżej interfejs galerii po powiększeniu zdjęcia zostaje zakryty przez pasek przeglądarki - częściowo, przy większych zdjęciach całkowicie,
@artlive sprawdziłem w Twoim sklepie i ewidentnie wartość 20 px jest za duża (może ustaw 5px lub 10px).
czy udało się coś ruszyć w tej sprawie? Jakby nie patrzeć to nie jest marginalny błąd. Obraz produktu to podstawowe narzędzie jakim kieruje się klient podczas zakupu. Może jakieś doraźne rozwiązanie typu automatyczny resize czy sztywne ramy powiększanego obiektu?
Czy można wiedzieć kiedy będzie ta aktualizacja? od zgłoszenia błędu mięły ponad 2 miesiące! To nie jest jakaś poboczna pierdoła tylko front end. Kluczowa rzecz w sklepie. Jak klient ma coś kupić jak nie może nawet tego obejrzeć... Błąd nie występuje sporadycznie tylko u wszystkich użytkowników. Na to powinien wyjść update max w ciągu tygodnia od zauważenia.
@artlive wdrożenie aktualizacji będzie na pewno w tym miesiącu, niewykluczone, że w tym lub przyszłym tygodniu. Także prosimy jeszcze o cierpliwość.