1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE błąd serwera HTTP 5XX

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika MarcinK, 23 Sierpień 2017.

  1. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    10
    W serch console dostalem taki komunikat:


    Do: Webmaster witryny ...,

    Googlebot indeksujący strony na smartfony zidentyfikował w witrynie ... zwiększoną liczbę adresów URL zwracających błąd serwera HTTP 5XX. W rezultacie użytkownicy korzystający z urządzeń mobilnych mogą nie być w stanie wyświetlać Twoich treści. Z tego powodu my również możemy nie być w stanie zaindeksować i wyświetlać Twoich stron w wyszukiwarce na telefony komórkowe.

    Czy jest się czym martwić i jak rozwiązać ten problem?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @MarcinK dodawałeś mapę witryny do Google? Może tu jest problem, że Google ma nieaktualne dane.
    Podaj adres strony WWW na PW, z ciekawości rzucimy okiem.
     
  3. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    10
    Tak dodałem mapę w search console.

    Ogólnie sklep jest uruchomiony od niecałych 2 miesięcy.

    Kilka razy w tygodniu sprawdzam sobie statystyki w panelu home.pl

    Przez pierwszy miesiąc było ok - 230 000 odsłon z PL i 21 000 odsłon z USA.

    Od połowy sierpnia statystyki z usa tak poszły w górę, że na koniec miesiąca mam 370 000 odsłon z PL i 3,5 mln odsłon z USA...

    Statystyki przeglądarek pokazują 90% Crawnlers / Android, a IP które wykonują największy transfer to 63.249... z usa, więc to chyba google?

    Na PW wysyłam Ci adres sklepu.
     
  4. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    @MarcinK porządki na forum, czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Jeżeli tak, to w jaki sposób?
     
  5. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    10
    Nikt nie był w stanie mi pomóc, ani udzielić konkretnej odpowiedzi dlaczego tak się działo.

    Dzięki Bogu samo przeszło i teraz nie ma błędów.
     
  6. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    Takie błędy mogły być związane z aktywną szatą mobilną (jeżeli przechodziłeś w tym czasie na szatę RWD, to moje domysły). Niemniej, ustawiam temat jako rozwiązany :)
     

Poleć forum znajomym