1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Błąd sklepu - Aplikacja spowodowała błąd i nie może kontynuować.

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika infinityK, 8 Styczeń 2016.

  1. infinityK

    infinityK Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    3
    Takie coś już od prawie miesiąca w panelu administracyjnym i na stronie sklepu, raz działa raz nie. Czy tylko u mnie się tak dzieje? Pracować się nie da.
     

    Załączone pliki:

  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @infinityK w takich sytuacjach polecamy bezpośredni kontakt z BOK, celem zgłoszenia niedogodności. Po autoryzacji sprawa zostanie praktycznie rozwiązana od ręki, a przynajmniej przekazana do właściwych osób jeśli będzie wymagała dodatkowej weryfikacji. W tej chwili przesyłam ten temat od razu do kierownika produktu. Zaraz sprawdzimy co się dzieje.

    Jeśli temat jak piszesz trwa już długo i zgłaszałeś to, postaram się wyjaśnić z jakiego powodu wraca. Proszę Cię, zachowaj cierpliwość. Działam.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @infinityK temat przekazany do zespołu technicznego, sprawdzamy. Zapewne otrzymasz w tej sprawie wiadomość, jeśli nie to odpiszę Ci na forum lub w wiadomości prywatnej.
     

Poleć forum znajomym