1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Błąd systemu w Click Shop podczas przeklikiwania się po podstronach

Dyskusja w 'Zmiana wyglądu sklepu i edycja zaawansowana' rozpoczęta przez użytkownika pavali, 26 Wrzesień 2015.

  1. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    Przegladając swój sklep jako zwykły użytkownik. Zaobserwowałem błąd systemu
    Błąd systemu

    Aplikacja spowodowała błąd i nie może kontynuować. Spróbuj ponownie za chwilę.

    < Powróć do poprzedniej strony
    Nie panikuj!

    Ten błąd może być spowodowany problemami technicznymi lub infrastrukturalnymi, na przykład chwilowym brakiem połączenia z bazą danych. Przepraszamy za wszelkie niedogodności tym spowodowane.

    Spróbuj wejść na tę stronę ponownie za jakiś czas.

    Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z administratorem sklepu.


    * tak dzieje się w przypadku klikania np. na kategorie a później np na blog lub coś innego. Raczej to nie powinno mieć miejsca...
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @pavali Czy mógłbyś nam w skrócie: punkt po punkcie napisać "drogę" jak wywołać ten komunikat błędu ponownie w Twoim sklepie? Mile widziane zrzuty ekranu, ale na podstawie instrukcji tekstowej krok po kroku też powinniśmy dać sobie radę z wywołaniem tego komunikatu błędu.
     
  3. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    @Mariusz Wejdź w adres sklepu smaily.pl nastepnie kliknij na np dziewczynke póżniej na nowości i np na blog i już bład wyskakuję. lub spróbuj tak rózne kombinacje nowości -> promocje-> blog-> regulamin to tak w skrócie nie zawsze po 3cim razie wyskakuje bład.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Ok. Błąd odtworzony, działamy. Jest niedziela, administratorzy działają cały czas, mimo to proszę Cię o zachowanie cierpliwości w kwestii rozwiązania tego problemu
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @pavali sprawdź proszę teraz, powinno działać jak miło ;)

    Przyznaję, że żadnych zmian w plikach nie zrobiliśmy. Ale dołożyliśmy z pewnością wszelkich starań, aby się poprawić ;).
     
  6. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    @Mariusz, @pavali U mnie ten błąd dalej wyskakuje

    Edit.
    Po dzisiejszym zalogowaniu jak wszedłem na aktywny styl graficzny by coś zmienić taki błąd systemu również mi wyskoczył
     
    Ostatnia modyfikacja: 28 Wrzesień 2015
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @michalhockey w Twoim sklepie również poprawiliśmy i "Błąd systemu" nie powinien już się wyświetlać.

    @pavali okazało się, że nasza poprawka nie wystarczyła :) musieliśmy poprawić rozmiar zdjęć w module slider, ponieważ wgrałeś za wielkie zdjęcia do tego modułu. W tej chwili "Błąd systemu" powinien już się nie wyświetlać w Twoim sklepie.
     
  8. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    a czyli mój błąd :D dobra dzieki za info :)
     
  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Nie powiedziałbym, że był to dosłownie Twój błąd, a raczej nieodpowiedzialne działanie :) Oprogramowanie sklepu "krztusiło się" podczas ładowania tak dużych obrazków w sliderze. Dzięki zmniejszeniu obrazków w module Slider, Twój sklep internetowy powinien teraz o wiele szybciej się ładować. Natomiast wspomniany "Błąd systemu" już nie powinien się wyświetlać.
     
    pavali lubi to.
  10. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    Czyli jakie wymiar są optymalne?
    tak pytam na przyszlość :)
     
  11. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Najbardziej optymalne są te, które dopasowane są do rozmiaru strony czy szerokości modułu. Wiadomo, przy RWD będzie to zmienne, dla zwykłych skórek można to przeliczyć na podstawie ustalanych na sztywno wymiarów, np. szerokość sklepu 1000px, moduł slider 500px więc obraz w sliderze np. 500px x 100px tak aby sklep nie musiał ich skalować (np. z rozdzielczości 4000x2000 do 500x100) gdyż i tak wczytać musi cały plik, a to już powoduje i obciążenie i zwolnienie wczytywania strony.

    No i do tego format pliku, im mniej miejsca zajmuje tym lepiej. Format nie będzie miał większego znaczenia jeśli sam baner nie jest jakoś specjalnie skomplikowany wizualnie.
     
    pavali lubi to.
  12. zapachciszy

    zapachciszy Praktyk

    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    1
    Na przyszłość może - to kieruje do Adminów.
    Czy nie możecie w Panelu Użytkownika - dodać do ikonek z "?" - opisy odpowiednich wielkości plików graficznych - aby nie było problemów z innymi użytkownikami Click Shop_a?
    Pozdrawiam :)
     
    pavali lubi to.
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Dla standardowych skórek wymiary grafiki były i są podane w dokumentacji, dla RWD jak pisałem wyżej, sprawa wygląda trochę inaczej. Ale będę to miał na uwadze i odnotuję sobie aby spróbować w tym temacie jakoś zaktualizować dokumentację pomoc.home.pl
     

Poleć forum znajomym