Witajcie, w jaki sposób mogę zmienić adres w mailu "Zmiana statusu zamówienia: {status}"? Klient kupuje przez Allegro i podaje adres do wysyłki (inny niż osoby zamawiającej). Niestety w mailu wysyła się adres osoby zamawiającej, nie do wysyłki. Jest: "Dostawa: {shipping}" Proszę o podpowiedź, dziękuję.
Rzuć okiem na tego maila raz jeszcze, na dole masz dostępne znaczniki, w tym znaczniki dla Danych klienta i znaczniki dla danych zamawiającego. Upewnijsię że są wprowadzone poprawnie... Adres wysyłki {deliv_firstname} - Imię zamawiającego {deliv_lastname} - Nazwisko zamawiającego {phone_2} - Telefon 2 {deliv_company} - Firma zamawiającego {deliv_tax_id} - NIP {deliv_pesel} - PESEL {deliv_street_1} - Adres linia 1 {deliv_street_2} - Adres linia 2 {deliv_postcode} - Kod pocztowy {deliv_city} - Miasto {deliv_country} - Kraj