1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Błąd w adresie w potwierdzeniu zamówienia

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Danuta N., 27 Czerwiec 2016.

  1. Danuta N.

    Danuta N. Użytkownik

    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    3
    Witajcie,
    w jaki sposób mogę zmienić adres w mailu "Zmiana statusu zamówienia: {status}"?

    Klient kupuje przez Allegro i podaje adres do wysyłki (inny niż osoby zamawiającej).
    Niestety w mailu wysyła się adres osoby zamawiającej, nie do wysyłki.
    Jest: "Dostawa: {shipping}"

    Proszę o podpowiedź, dziękuję.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 599
    Docenione treści:
    329
    Rzuć okiem na tego maila raz jeszcze, na dole masz dostępne znaczniki, w tym znaczniki dla Danych klienta i znaczniki dla danych zamawiającego. Upewnijsię że są wprowadzone poprawnie...

    • Adres wysyłki
    • {deliv_firstname} - Imię zamawiającego
    • {deliv_lastname} - Nazwisko zamawiającego
    • {phone_2} - Telefon 2
    • {deliv_company} - Firma zamawiającego
    • {deliv_tax_id} - NIP
    • {deliv_pesel} - PESEL
    • {deliv_street_1} - Adres linia 1
    • {deliv_street_2} - Adres linia 2
    • {deliv_postcode} - Kod pocztowy
    • {deliv_city} - Miasto
    • {deliv_country} - Kraj
     

Poleć forum znajomym