1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Błąd w Panelu home.pl - dużo zer na pulpicie

Dyskusja w 'Hosting i domeny internetowe' rozpoczęta przez użytkownika LorK, 13 Sierpień 2016.

  1. LorK

    LorK Arcymistrz Beta-tester

    Wiadomości:
    987
    Docenione treści:
    86
    Witam,

    dziś przez przypadek, że mój Panel usługi prezentuje bardzo dużo zer. Wydaje mi się, że jeszcze 2-3h temu nie było ich. Coś się stało?
     

    Załączone pliki:

    • home.jpg
      home.jpg
      Rozmiar pliku:
      94,2 KB
      Wyświetleń:
      167
  2. casar

    casar Laureat

    Wiadomości:
    449
    Docenione treści:
    122
    Tez to zauważyłem u siebie.
     
  3. LorK

    LorK Arcymistrz Beta-tester

    Wiadomości:
    987
    Docenione treści:
    86
    no to w takim razie czekamy aż admini sprawdzą :)
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Dzięki za informacje, sprawdzamy i poprawiamy. Wybacz nasz opóźniony czas reakcji, ale jest to spowodowane sezonem urlopowym - ale już wracamy "do żywych" i będzie żwawiej :)
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 511
    Docenione treści:
    324
    Numer zgłoszenia RR-1354, zbieramy informacje i zespół techniczny działa. Także obserwuj panel, postaramy się także poinformować na forum o rozwiązaniu.
     
  6. LorK

    LorK Arcymistrz Beta-tester

    Wiadomości:
    987
    Docenione treści:
    86
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @LorK @casar otrzymałem potwierdzenie, że błąd z ilością zer został poprawiony. Przykładowo, gdy przejdziemy do wybranego serwera to ilość zajętej pojemności itp. będą się już poprawnie wyświetlać. Może jeszcze się zdarzyć, że na liście usług będzie wyświetlana błędna pojemność dla zaznaczonej usługi - jeszcze nad tym pracujemy.

    Wspomniany błąd nie występował u wszystkich klientów.
     
  8. LorK

    LorK Arcymistrz Beta-tester

    Wiadomości:
    987
    Docenione treści:
    86
    że tak powiem jak to fachowcy mawiają "u mnie działa" :)
     
    Mariusz lubi to.
  9. casar

    casar Laureat

    Wiadomości:
    449
    Docenione treści:
    122
    Potwierdzam. U mnie też ok.
     
    Mariusz lubi to.
  10. ulalee

    ulalee Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    2
    No u mnie pokazuje że skrzynka zajęła ponad 21 GB a powinno być ok. 100 MB.
     
  11. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @ulalee proszę podeślij do mnie w prywatnej wiadomości nazwę tej skrzynki
     
  12. ulalee

    ulalee Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    2
    Ok. Jednak wszystko się zgadza, źle spojrzałam.
     
  13. dianet

    dianet Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Witam, u mnie też występuje ten problem
    serwer1670604
    Zajęte miejsce: 262%
     
  14. LorK

    LorK Arcymistrz Beta-tester

    Wiadomości:
    987
    Docenione treści:
    86
    może jestem inny ale jeśli wątek dotyczy "zer" a ktoś "podpina się do wątku" że ma "duże wartości" to chyba coś jest nie tak z organizacją forum...
     
  15. dianet

    dianet Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Przepraszam , proszę przenieś do odrębnego wątku.
     
  16. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 511
    Docenione treści:
    324
    @LorK @dianet tematy są ze sobą związane i pojawiły się w podobnym czasie i niewykluczone że jeszcze wrócą, aktualizujemy w tej chwili ofertę a za nią i same usługi, jeśli więc zaobserwujecie jakieś niepokojące zmiany, dawajcie znać. Co do samego nadzorowania forum, wydaje mi się że rozbieżność pomiędzy obydwoma problemami jest na tyle znikoma (wartości zajętości w ustawieniach serwera) że nic się nie stanie jeśli to zgłoszenie tu zostanie, szczególnie, że rozwiązanie leży po naszej stronie :) Nie mniej dzięki za uwagę, dopilnuję, aby takie rzeczy się nie powtarzały.

    pod każdym postem dostępny jest przycisk ZGŁOŚ, możesz go użyć zawsze kiedy zaobserwujesz jakieś nieprawidłowości, to pomoże nam w przyszłości szybciej identyfikować problem.

    @dianet jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało, co do błędu, daj nam chwile.
     
  17. LorK

    LorK Arcymistrz Beta-tester

    Wiadomości:
    987
    Docenione treści:
    86
    Przepraszam, zły dzień.
     

Poleć forum znajomym