1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Brak certyfikatu SSL

Dyskusja w 'Certyfikaty SSL' rozpoczęta przez użytkownika przemslot, 9 Październik 2018.

  1. przemslot

    przemslot Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    witam

    mam problem z w/w certyfikatem
    przypuszczam że problem wynika z zamieszania z panelami
    usługi serwera+domene mam na starym panelu, a domówiony certyfikat musiałem utworzyć na nowym panelu, przeszedłem cala procedure instalacji certyfikatu, otrzymalem maila z certum wraz z linkiem aktywacyjnym dla administratora domeny,w nowym panelu certyfikaty widnieją jako aktywne i przypisane do prawidlowej domeny, natomiast po wejsciu na strony www certyfikatów i ssl brak

    identyczny problem wystepuje rowniez na drugiej usludze ktora posiadam tj serwer1589293, numer pierwszej usługi jest przypisany do mojego konta na forum

    pozdrawiam
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy/BOK home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 396
    Docenione treści:
    318
    Procedura przewiduje, że Twoje konto z domeną i hostingiem powinno zostać przeniesione już do nowego panelu abyś mógł w pełni powiązać swoje usługi ze sobą. Jeśli na etapie tworzenia konta (rejestracji SSL) system zidentyfikował Twoje dane jako poprawne i zaproponował zmianę loginu (z nazwy usługi na adres e-mail) oznacza to że procedura została zainicjowana. Jeśli jednak byly rozbieżności w danych, rejestracja na inne dane, wtedy dysponujesz dwoma kontami.

    Najszybciej będzie jeśli skontaktujesz się z BOK i po autoryzacji do konta konsultant sprawdzi status migracji (jeśli ruszyła) lub zainicjuje ją. To nie trwa długo i nie zmieni nic w usługach, poza ich widocznością w nowym panelu.
     
  3. przemslot

    przemslot Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    dokładnie tak było, system w obu przypadkach poprawnie zidentyfikował i zaproponował zmiane ,zostało założone konto na adres email, potem było jak pisałem i certyfikat wygenerowany został poprawnie jednak ciągle nie dziala na serwisach www, ok w takim razie kontaktuję sie z BOK
     
  4. przemslot

    przemslot Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    "Dzień dobry,

    w chwili obecnej konto nie spełnia warunków migracji dlatego nie ma możliwości przeniesienia usługi do nowego Panelu Home.pl"

    Stanowisko BOK

    A jakich to warunków nie spełnia?
     

Poleć forum znajomym