1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Brak możliwości wykonania cesji w panelu klienta

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika neo, 19 Czerwiec 2017.

  1. neo

    neo Zaglądacz Beta-tester

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Pierwsza rzecz, która rzuciła mi się w oczy, to brak możliwości wykonania cesji usługi na inny podmiot. Oczywiście jest możliwość zmiany danych w miejscu: "Konto" -> "Profil konta", ale martwi mnie to, że zmianę danych możemy wykonać bez jakichkolwiek zabezpieczeń jak to ma miejsce w obecnej platformie home.pl (np. na obecnej platformie istnieje możliwośc cesji papierowej lub elektronicznej), gdzie każda zmiana podmiotu jest w jakiś sposób weryfikowana, np. kodem SMS przy cesji elektronicznej lub sprawdzane jest przez konsultanta po otrzymaniu wniosku papierowego.

    Zgłaszam to, ponieważ każda osoba, której dam dostęp do mojego głównego konta, będzie mogła w każdej chwili zmienić dane mojego konta (np. grafik lub programista). Zrobicie coś z tym, czy tak to już zostanie?
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Dziękuję za zgłoszenie, zgłosiłem brak możliwości zainicjowania cesji premium oraz cesji elektronicznej z poziomu panel.beta.home.pl. Numer zgłoszenia: QABETA-364. Wrócę tutaj do tematu z informacjami zwrotnymi na temat planów wprowadzenia obsługi cesji do panelu.

    [​IMG]
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Wprowadzenie procedury cesji (zmiany danych) do Panelu klienta jest w trakcie przygotowywania. Na tę chwilę jest za wcześnie na podawanie jakichkolwiek terminów wdrożenia. Poinformujemy o tym, jak tylko takie informacje będą dostępne. Sugestia oczywiście została zaakceptowana i jest już w trakcie realizacji ;)
     

Poleć forum znajomym