ROZWIĄZANE brak parametru sig - PayU

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Echa Natury, 4 Styczeń 2017.

  1. Echa Natury

    Echa Natury Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    witam,

    mam taki problem i nie wiem czy to niedokonczona konfiguracja czy jakis błąd w ustawieniach. mam ustawione płatności PayU, wpisane w ustawieniach wartosci, które przesłało PayU, jednak przy wyborze tej opcji płatnosci pojawia się na końcu komunikat, że jest brak parametru sig i płatnosc nie moze byc zrealizowana. co mam z tym zrobic?

    pozdrawiam,
    Agata
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331

Poleć forum znajomym