1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Brak połączenia z enadawca

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika ohandle, 19 Luty 2018.

  1. ohandle

    ohandle Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Po ostatniej aktualizacji nie mogę polacZyc sklepu z przesyłkami poprzez enadawce poczty polskiej. Wyskakuje mi komunikat o złym haśle, nawet gdy zmieniam hasło bezpośrednio na enadawcy i w panelu sklepu komunikat pojawia się ponownie i blokuje mi dostęp na stronie enadawcy. Kontaktując się z pracownikami enadawcy- oni twierdzą ze to wina w moim sklepie. WWW.ohandle.pl
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 232
    Docenione treści:
    309
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    361
    Docenione treści:
    43
    @ohandle sytuacja nadal występuje ?
    W przypadku dalszych niedogodności napisz wiadomość email z poziomu panel.home.pl (centrum pomocy ->wiadomości i komunikaty).
     
  4. Max_ss

    Max_ss Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Od tygodnia mam to samo. Logując sie bezpośrednio do enadawcy PP wyskakuje mi info o złym loginie/hasle. hasło jest prawidłowe, bo przy próbie zmiany hasła otrzymuje komunikat ze muszę podać inne niż aktualne hasło. 3 razy zmieniałem hasło, teraz dzwonie na infolinie, odblokowują mi dostęp do konta i hasło wchodzi. Bo problemem jest fakt konto eNadawcy blokuje 3 próby logowania sie które wychodzą ze sklepu home. Mimo że ja nie korzystam z tej integracji, gdyż czekam na jej poprawkę
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    361
    Docenione treści:
    43
    @Max_ss podeślij na PW swoje hasło do e-nadawcy lub prześlij je poprzez panel.home.pl do naszego działu. Ustawimy je ręcznie i wszystko powinno działać już poprawnie :)
     
  6. Max_ss

    Max_ss Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Dziękuję bardzo, sam umiem wpisać identyczne hasło do E-nadawcy PP i w panelu sklepu. Nie w tym problem, jak wynika z email od innych użytkowników, którzy maja identyczny problem, który pojawił sie u nas w podobnym czasie...
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    361
    Docenione treści:
    43
    @Max_ss były u nas sporadyczne sytuacje, że w momencie resetu hasła po stronie sklepu e-nadawca nie otrzymał takiej dyspozycji dlatego proszę o przesłanie hasła będziemy mogli to wywołać po naszej stronie.
     
  8. sylwiapi

    sylwiapi Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    witam, ja tez mam problem z e-nadawcą, co chwila wyrzuca komunikat o błędnym haśle i trzeba je zmieniać... czy coś wiadomo co i jak?
     
  9. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    361
    Docenione treści:
    43
    @sylwiapi po zmianie hasła komunikacja z e-nadawcą jest poprawna ?
     
  10. sylwiapi

    sylwiapi Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    po zmianie hasła jest ok przez kilka godzin, potem znów to samo, czasami trzeba przez 8 godzin zmienić hasło 3 czy 4 razy, nie jest to wina e0nadawcy tylko na pewno aktualizacji, korzystając wyłącznie z e-nadawcy jest ok. zaczęłam korzystać z baselinkera w końcu, probelm był dalej. rozwiązał się w moim przypadku po tym, jak usunęłam dane do logowanie do e-nadawcy w panelu sklepu click shop... i było po problemie...
     
  11. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    361
    Docenione treści:
    43
    @sylwiapi przesłałem do Ciebie w wiadomości PW kilka dodatkowych pytań, które pomogą w weryfikacji niedogodności.
     

Poleć forum znajomym