1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Brak wiadomości, folder Unwanted

Dyskusja w 'Kofiguracja programów do obsługi poczty' rozpoczęta przez użytkownika Kubuniek, 1 Grudzień 2016.

  1. Kubuniek

    Kubuniek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Od pewnego czasu przestały mi przychodzić wiadomości z jednego konkretnego adresu e-mail. Zgłosiłem problem do działu pomocy i poinformowano mnie, że mój program pocztowy (MS Outlook) przeniósł wiadomości do folderu Unwanted, który domyślnie nie był subskrybowany w interfejsie http://poczta.home.pl . Po aktywacji jego subskrypcji folder Unwanted stał się on widoczny przez stronę www poczty i pojawiły się w nim oczekiwane maile. Mimo tego po kilku dniach stało się to samo – został utworzony i subskrybowany kolejny folder Unwanted (poprzez stronę www poczty widzę już dwa takie foldery) a w nim następne e-maile od tego samego nadawcy. Czy ktoś wie co można zrobić by było tak jak wcześniej i by te wiadomości pokazywały się w skrzynce odbiorczej a także były widoczne w MS Outlook?



    Pozdrawiam

    Kuba
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 538
    Docenione treści:
    324
    Pytanie brzmi czy program pocztowy nie dokonał jakiś zmian w tym zakresie. Foldery zewnętrzne są tworzone przez zewnętrzne aplikacje. Poczta home.pl czy inny klient, zwykle ogranicza się do subskrypcji podstawowych folderów, chociaż wiadomo, w IMAP i tak łapie więcej, ale nie musi.

    Stawiam że program pocztowy dokonuje modyfikacji folderów. Spróbuję podesłać temat do naszych specjalistów albo nawet i opiekunów produktu Office 365, może tu padnie jakaś podpowiedź.

    Póki co temat zostawiam otwarty.
     
  3. Kubuniek

    Kubuniek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Dziękuję, będę czekać na informację. Zastanawia mnie jednak to, że do tych folderów trafiają wiadomości tylko z jednego adresu e-mail.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 538
    Docenione treści:
    324
    FEEDBACK-986 zobaczymy, nic nie obiecuję, ale wiesz co, wejdź na Microsoft Community i zgłoś to na ich forum, widzę że aktywnie odpisują, a jak wpiszesz w google nazwę folderu --> ustaw wyniki tylko język polski czy tam obojętne, jak wolisz, to jest kilka wątków, może znajdzie się jakiś trafiony w podobny problem, niekoniecznie na home.pl
     
  5. Kubuniek

    Kubuniek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Poszukałem podobnych informacji i wczoraj też napisałem na tym forum i niestety nikt nie udzielił mi żadnej odpowiedzi....
     
  6. Kubuniek

    Kubuniek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Dostałem pomocną odpowiedź na tym forum. Wczytałem się w zawarte tam informacje i ostateczne rozwiązanie problemu znalazłem tutaj: http://exchangeitup.blogspot.co.uk/2014/10/exchange-2010-extra-junk-or-unwanted.html
    Okazało się, że winnym był program obsługujący pocztę na telefonie Samsung. To on utworzył ten folder i kierował do niego wiadomości z adresu, który był oznaczony bez mojego udziału jako spam.
     
    Mariusz lubi to.
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @Kubuniek cieszę się, że mogliśmy w pewien sposób Ciebie nakierować. Ustawiam temat jako "Rozwiązany". Przy okazji dziękuję, że opublikowałeś swoją wiadomość z linkiem do rozwiązania - może się ona przydać potomnym użytkownikom w przyszłości, którzy również będą wyszukiwać informacji o folderze "Unwanted".
     
    Kubuniek lubi to.

Poleć forum znajomym