1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Bramka płatnicza Payu

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika monita, 30 Sierpień 2017.

  1. monita

    monita Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    Czy jest jakiś sposób, aby przekierowanie do bramki płatniczej Payu odbywało się z poziomu strony podczas składania zamówienia?
    Teraz klient składający zamówienie może je opłacić jedynie przez link z wiadomości email potwierdzającej zakup.

    Będę bardzo wdzięczna za sugestię :)

    Pozdrawiam,
    Monika
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    To powinno działać z automatu chyba że usunęłaś zawartość pola odpowiedzialnego za to:
    Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności -> PayU -> Komunikat po złożeniu zamówienia i dać tam:

    Aby opłacić zamówienie kliknij na przycisk:

    {payment_form}
     
    monita lubi to.
  3. monita

    monita Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Bardzo dziękuję za pomoc!!! :):):)
    Musiałam usunąć to przez przypadek podczas konfiguracji komunikatów.
    Wszystko działa jak należy po uzupełnieniu tego pola- a ja doszukiwałam się już kosmicznych błędów :oops:

    Pozdrawiam,
    Monika
     

Poleć forum znajomym