1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Ceny od do dla wariantów

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Dominik, 22 Marzec 2016.

  1. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Czy macie pomysł, jak zmienić ceny na liście produktów, żeby produkty występujące w wariantach pojawiały się z cenami np. 10,00 zł - 22,00 zł?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Nie ma mechanizmu który byłby w stanie wyciągnąć wartość pierwszego i ostatniego wariantu, lub cenę najniższą i najwyższą. Więc po stronie sklepu tego nie zrobisz.
    Ewentualnie możemy próbować dodać np. atrybut produktu w który wprowadzisz jakieś przedziały cenowe, potem te przedziały dodać do opcji przeglądania na stronie kategorii i klient sobie wybierze to jako opcję, np. pokazuj produkty w przedziale cenowym, ale to bez sensu. Zdubluje się z polem cena OD DO.

    Pytanie np. do @gabiec.pl lub kogoś, czy jest w ogóle opcja żeby wyciągnąć wartość atrybutu z karty prduktu i przenieść ją np. na stronę główną kategorii. Bo dodanie dodatkowego pola pewnie jest kwestią dodania kawałka kodu w .tpl, ale mamy zmienną i najprościej będzie ją w ten sposób wychwycić.

    Pytanie czy to ma jakikolwiek sens od strony informacyjnej, widzieć produkt i informację że jego warianty są w zakresie cenowym od do, nie wiedząc nawet czym się ten produkt różni od innego. Czy w tej sytuacji nie lepiej do każdej ceny produktu dodać z przodu dopisek CENY OD: zamiast samo CENA.
     
  3. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Można dopisać, ALE, chodzi o to jak to dopisać, żeby dopisek OD pojawiał się tylko w przypadku produktów z wariantami (najchętniej tymi zmieniającymi cenę, ale chociaż z jakimikolwiek wariantami), a bez wariantów się nie pojawiał.
    No i rzecz jasna, nie może się pojawiać (ten dopisek) na karcie produktu
     
  4. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Bo tak naprawdę, wszystko się sprowadza do poinformowania klienta, że jeżeli zacznie wybierać warianty, to może zmienić się cena. I to wg. mnie powinien być standard dla całego Click Shopa.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333

Poleć forum znajomym