Zakupiłem certyfikat. Chciałem go aktywować... i w kolejnym ekranie widzę, że adres email jest ustawiany z automatu. A co jeśli taki adres nie istnieje u mnie na serwerze? Nie można dodać tutaj pola do definiowania adresów email?
Dziękuję za wiadomość. Sugestia odnośnie dodania we wskazanym miejscu pola dla adresu e-mail została przekazana do naszego zespołu (numer zgłoszenia: QABETA-392).
Przy jednej z najbliższych aktualizacji będzie możliwość wyboru również innych adresów e-mail, np.: - admin@certyfikowana_domena - administrator@certyfikowana_domena - hostmaster@certyfikowana_domena - postmaster@certyfikowana_domena
@Mariusz a nie mogę wskazać istniejącego adresu? Albo by adres był pobierany z "ustawień konta"? Przecież tam jest email kontaktowy do administratora etc. Po co narzucać nazwy, ja bym wolał mieć swoje np. cert@ lub hosting@... Czy to musi być adres w ramach domeny, dla której zakładamy certyfikat?
Tak, musi być to adres e-mail w ramach domeny, dla której zakładamy certyfikat SSL. Przesłałem ten komentarz do naszego zespołu w ramach zgłoszenia QABETA-392.
to może warto dodać jakiś exclamation, że wybrane konto nie istnieje w tej domenie (jeśli nie istnieje)? Najlepiej z opcją automatycznego tworzenia na żądanie
Po ponad miesiącu od ostatniej mojej odpowiedzi mogę napisać, że w przyszłości pojawi się opcja wyboru adresu e-mail, na tym etapie nie mogę podać potencjalnego ETA, ale mogę zapewnić, że wprowadzenie takich zmian jest w naszych planach.