ClickShop zwraca błąd 500 gdy nie rozpozna ciasteczka Shop5. Przez rok korzystałem z podobnego systemu który ustawiał cisteczka Shop5, ostatnio przeniosłem się na platformę ClickShop i okazało się, że sklep zwraca dla wszystkich moich klientów błąd 500. Kilka telefonów na infolinię, oraz długi wątek mailowy z opisem sytuacji i jedyne co się dowiedziałem to że platformy powinny być kompatybilne ale nie są i home z tym nic nie zrobi... w ten sposób dotychczasowi klienci mają zablokowany dostęp do sklepu przez najbliższe 1,5 roku (data ważności ciasteczka). Informacja o tym, że sklep jest niekompatybilny z innym systemem i przeniesienie się grozi utratą klientów powinno być wyraźnie napisane!
W związku z rozwojem aplikacji, ich aktualizacjami przyczyną występowania błędów 500 może być m.in. ustawiona wersja PHP. Zgodnie z prowadzoną korespondencją e-mail, sugerowaliśmy zmianę na 5.6. Taka wersja jest również aktywna w chwili obecnej. W przypadku dalszego występowania niedogodności, proszę o kontynuację rozpoczętej konwersacji w wiadomości e-mail, co ułatwi szybkie rozwiązanie sprawy. Z informacji jakie posiadam nazewnictwo ciasteczek nie powinno mieć większego wpływu na dostęp do sklepu, a tym bardziej związek z występowaniem błędu 500. Proszę o sprawdzenie.