1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Ciasteczko Shop5 - błąd 500

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika wedi, 23 Maj 2017.

  1. wedi

    wedi Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    ClickShop zwraca błąd 500 gdy nie rozpozna ciasteczka Shop5.

    Przez rok korzystałem z podobnego systemu który ustawiał cisteczka Shop5, ostatnio przeniosłem się na platformę ClickShop i okazało się, że sklep zwraca dla wszystkich moich klientów błąd 500.

    Kilka telefonów na infolinię, oraz długi wątek mailowy z opisem sytuacji i jedyne co się dowiedziałem to że platformy powinny być kompatybilne ale nie są i home z tym nic nie zrobi... w ten sposób dotychczasowi klienci mają zablokowany dostęp do sklepu przez najbliższe 1,5 roku (data ważności ciasteczka).

    Informacja o tym, że sklep jest niekompatybilny z innym systemem i przeniesienie się grozi utratą klientów powinno być wyraźnie napisane!
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    W związku z rozwojem aplikacji, ich aktualizacjami przyczyną występowania błędów 500 może być m.in. ustawiona wersja PHP. Zgodnie z prowadzoną korespondencją e-mail, sugerowaliśmy zmianę na 5.6. Taka wersja jest również aktywna w chwili obecnej. W przypadku dalszego występowania niedogodności, proszę o kontynuację rozpoczętej konwersacji w wiadomości e-mail, co ułatwi szybkie rozwiązanie sprawy.

    Z informacji jakie posiadam nazewnictwo ciasteczek nie powinno mieć większego wpływu na dostęp do sklepu, a tym bardziej związek z występowaniem błędu 500. Proszę o sprawdzenie.
     

Poleć forum znajomym