1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Click Shop Click Shop - dodatkowe funkcjonalności

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika piter12, 17 Wrzesień 2015.

  1. piter12

    piter12 Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    po prawie 3 latach użytkowania dwóch sklepów na platformie ClickShop Premium mam kilka uwag i sugestii co do działania platformy i działających w niej funkcji:
    1. Integracja wysyłek Pocztą Polską poprzez Apaczkę z platformą sklepów internetowych ClickShop Premium. Niestety w naszym sklepie na tej platformie nie można wybrać Poczty Polskiej jako przewoźnika, nad czym bardzo ubolewamy, bo pomogłoby to znacznie obniżyć koszty wysyłki w naszym sklepie. Najlepszym rozwiązaniem byłoby dodanie w Panel Sterowania: Konfiguracja>Sprzedaż>Dostawy jeszcze jednej pozycji jako "Dodaj dostawę" zintegrowaną z systemem Apaczka, tak aby jako dostawę podczas składania zamówienia Klient mógł wybrać osobno Przesyłkę kurierską (np. DHL) lub Przesyłkę Pocztą Polską.
      Dołączam screeny: 1.png 2.png 3.png

    2. Wyraźna informacja na temat chęci otrzymania faktury VAT przez klienta do złożonego zamówienia (np. jakiś przycisk do zaznaczenia (check-in) "Chcę fakturę VAT" i dopiero wtedy możliwość wpisania NIPu i danych firmy) i później wyraźna informacja o tym w karcie zamówienia w Panelu administracyjnym.
      Niestety teraz trzeba domyślać się czy Klient chcę F-Vat tylko po tym czy wpisał NIP firmy, co jest bardzo uciążliwe i nie zawsze jednoznaczne...

    3. Prosimy również o wprowadzenie podglądu zdjęcia towaru na liście Zamówionych produktów po wejściu w konkretne zamówienie (tak jak jest to na liście Asortyment>Produkty), aby ułatwić i przyspieszyć kompletowanie zamówień.

    4. Program lojalnościowy:
      a) Informacja o wysyłce produktów/możliwość wyboru wysyłki (produkty wymieniane w programie lojalnościowym są darmowe, ale za ich wysyłkę Klient powinien zapłacić, jeżeli nie składa przy tym normalnego zamówienia lub nie odbiera ich osobiście)
      b) Możliwość usuwania próśb o wymianę produktów w programie lojalnościowym (teraz można jedynie wymienić lub nie wymienić produkty, natomiast nie można usunąć danego polecenia).
      c) Niech przycisk "Tak" odnoszący się do naszej zgody na wymianę produktów skutkuje również zmianą stanu magazynowego danego produktu - teraz trzeba ręcznie zmieniać stan magazynowy po wymianie lojalnościowej.

    5. Przydałaby się również możliwość hurtowego przenoszenia kilku produktów do innej kategorii.
      Teraz trzeba przenosić każdy poszczególny produkt do innej kategorii ręcznie.

    6. Możliwość zrobienia stałej promocji/czasowej obniżki cen (np. wyrażonej w %) na produkty w całej danej kategorii lub np. danego producenta. W tej chwili trzeba robić promocyjną cenę dla każdego produktu oddzielnie co przy dużym asortymencie jest bardzo żmudne lub poprzez Kod rabatowy, którego klienci nie potrafią obsłużyć.

    7. Jest też duży problem z traktowaniem przez Pocztę GMail od Google'a automatycznych e-maili z powiadomieniami ze sklepu (zmiany statusów zamówienia) jako SPAM. Niestety sam Google nie reaguje na prośby itp., a klienci mający pocztę w GMailu nie dostają żadnych informacji o swoich zamówieniach, gdyż maile są odbijane z kodem:
      421 4.7.0 [188.xxx.xxx.xxx 15] Our system has detected an unusual rate of
      4.7.0 unsolicited mail originating from your IP address. To protect our
      4.7.0 users from spam, mail sent from your IP address has been temporarily
      4.7.0 rate limited.
    Bardzo prosimy o wprowadzenie w życie w/w sugestii, ponieważ w znaczący sposób ułatwią one pracę i satysfakcję Państwa klientów z wyboru platformy ClickShop :)
    Z góry dziękuję i pozdrawiam!
     
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Ostatnia modyfikacja: 17 Wrzesień 2015
    piter12 lubi to.
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Tak, dokładnie tutaj: https://forum.home.pl/threads/mozli...one-bez-koniecznosci-wchodzenia-w-edytuj.271/

    Informacja o wyborze jest widoczna w podglądzie zamówienia czyli na etapie jego realizacji. Nie ma powodu aby ten element wyciągać gdzieś indziej, skoro i tak trzeba spojrzeć na zamówienie żeby je w ogóle zrealizować.

    Co do Poczty Polskiej, nie jestem pewny, ale Apaczka w ogóle nie oferuje jeszcze wyboru PP.

    Co do problemu z Gmail, spróbuj w Panelu administracyjnym domeny dodać rekord SPF. Jeśli nie poradzisz sobie sam, możesz przedzwonić i konsultant Ci to doda po autoryzacji. Możesz też napisać do mnie w prywatnej wiadomości i wygeneruję Ci odpowiednie wartości rekordu.

    Zgłosiłeś dużo pomysłów i uwag, część już przekazałem jako sugestie rozwoju produktu, co do niektórych czekam na informację zwrotną jak można to skonfigurować/obejść. Będziesz musiał dać mi chwilę na ogarnięcie tego.
     
  4. piter12

    piter12 Początkujący

    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Owszem, oferuje: 5.png
    A tutaj zacytuję odpowiedź z Apaczki, która mi przysłali na bliźniacze zapytanie:
    Dziękuję za odpowiedź i czekam cierpliwie na resztę odpowiedzi lub wdrożenie zmian :)
    Za chwilę odezwę się na PW w sprawie GMaila.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    OK. To tylko moje domysły, jak wspomniałem zgłoszenie w całości zostało przekazane do kierownika produktu. Patrząc na kalendarz, minęło już trochę czasu od ostatniej aktualizacji Click Shop, więc zapewne kilka elementów niebawem się pojawi.
     
    piter12 lubi to.
  6. TERJAN

    TERJAN Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Słuchajcie, ja dodałam 2 pola wyboru (obowiązkowe) "faktura" i "paragon". I zdarza się, że taki Jan Kowalski nie podaje NIPu a klika faktura... i musimy dopytywać .... buuuu...
    Czy można to jakoś zintegrować, tak, że opcję "faktura" mogą wybrać tylko osoby z danymi firmowymi?
    Najlepiej by był tak: Najpierw - obowiązkowy wybór FV lub Paragon, a po wybraniu FV wyskakują obowiązkowe pola Nazwa firmy i NIP. A po wyborze paragon - Imię i Nazwisko itd.
     
  7. TERJAN

    TERJAN Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    I mam jeszcze kilka sugestii:
    1. W edycji zamówienia - możliwość zaznaczenia na liście produktów, które chcę usunąć. I za jednym zamachem usunięcie tych wybranych...
    2. Wystawianie listów przewozowych z panela - integracja z DHL
    3. Opcje płatności w koszyku (pobranie vs przelew) oraz dostawy (kurier vs odbiór osobisty) - mogłyby nie mieć domyślnie zaznaczonych okienek? Chodzi o to, aby Klient świadomie zaznaczył wybraną opcję. Oczywiście bez zaznaczenia nie mógłby przejść dalej…
    Dzięki :)
     

Poleć forum znajomym