1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Click Shop niedostępny, error 504, brak reakcji adminów

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika salaryman, 20 Marzec 2018.

  1. salaryman

    salaryman Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    Mam bardzo poważny problem z hostingiem. Mój Click Shop od około dwóch
    tygodni co kilka godzin jest niedostępny. Co jakiś czas strona nie jest
    dostępna ani dla klienta, ani dla administratora, wchodzący na stronę
    widzi wtedy taki komunikat:

    504 little Server Error
    The server cannot process the request due to a little internal error...

    Problem zgłaszałem kilkakrotnie przez chat (ZUIW-94209), raz
    telefonicznie, napisałem trzy wiadomości email w tej sprawie z prośbą
    o pilną interwencję. Pierwszy email wysłałem w piątek 16 marca
    (GDCY-95815-574), dzisiaj jest sobota 20 - po czterech dniach brak
    odpowiedzi, brak reakcji, problem pozostaje nierozwiązany!

    Administruję niszowym sklepem, który właśnie o tej porze roku zaczyna
    prosperować, każdy downtime może się wiązać z brakiem złożonego
    zamówienia i trwałą rezygnacją klienta. Jestem zmartwiony absolutnym
    brakiem reakcji, z niedowierzaniem przyjmuję bierność administratorów
    giganta branży. Jestem w home.pl od prawie 20 lat, dotychczas nie
    spotkałem się z tak rażącym zaniedbaniem, olewaniem klienta "premium"
    (Click Shop Premium, pomoc premium...).

    Poniżej raport z dostępności strony od wczoraj od południa.
    Stronę monitoruję przy pomocy profesjonalnego serwisu,
    od tego czasu strona była sześc razy strona niedostępna,
    w sumie przez około 41 minut!

    2018-03-20 04:31:47 2018-03-20 06:27:04 Ongoing (1 hour)
    Down 2018-03-20 04:26:27 2018-03-20 04:31:47 5 Minutes
    Up 2018-03-20 01:48:33 2018-03-20 04:26:27 2 Hours 37 Minutes
    Down 2018-03-20 01:43:19 2018-03-20 01:48:33 5 Minutes
    Up 2018-03-20 00:03:51 2018-03-20 01:43:19 1 Hours 39 Minutes
    Down 2018-03-19 23:58:32 2018-03-20 00:03:51 5 Minutes
    Up 2018-03-19 21:03:40 2018-03-19 23:58:32 2 Hours 54 Minutes
    Down 2018-03-19 20:58:22 2018-03-19 21:03:40 5 Minutes
    Up 2018-03-19 15:25:24 2018-03-19 20:58:22 5 Hours 32 Minutes
    Down 2018-03-19 15:20:07 2018-03-19 15:25:24 5 Minutes
    Up 2018-03-19 12:51:05 2018-03-19 15:20:07 2 Hours 29 Minutes
    Down 2018-03-19 12:34:34 2018-03-19 12:51:05 16 Minutes
    Up 2018-03-19 11:36:04 2018-03-19 12:34:34 58 Minutes


    Administruję jeszcze jednym sklepem w home.pl - w analogicznym czasie
    uptime około 100%, żadnych problemów.

    Panowie, weźcie się do roboty! Koledzy, pomóżcie...
     
  2. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
    @salaryman Dziękuję za zgłoszenie. Z uzyskanych informacji wynika, że zgłoszenie zostanie niebawem rozwiązanie i sklep zacznie funkcjonować poprawnie. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą celem ustalenia szczegółów.
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @salaryman tak jak wspomniał @Adam sprawa została już wczoraj przesłana do naszych administratorów. Prosimy o cierpliwość .
     
  4. salaryman

    salaryman Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    2
    Wtorek - downtime od 11:34:11 do 11:54:29 - 20 minut!

    Halo?!
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @salaryman optymalizacja Twojej usługi jest jeszcze w trakcie. Proszę o cierpliwość.
     

Poleć forum znajomym