ROZWIĄZANE Click Studio błąd przy pobieraniu danych ze sklepu.

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika robmckick, 14 Kwiecień 2016.

  1. robmckick

    robmckick Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    0
    Mam taki problem ze Click Studio.

    Łączy się, pobiera jakieś tam dane ale w czasie pobierania magazynu wywala błąd.

    Jakieś sugestie?



    unnamed (1).png unnamed (2).png unnamed (3).png unnamed.png
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @robmckick przecież wszystko jest w komunikacie, produkt o ID 1247 ma uszkodzone znaki w opisie i/lub nazwie... :D

    :) oczywiście żartuję, fakt, że komunikat mało czytelny, sam go wysłałem do kierownika produktu.... ale otrzymałem odpowiedź. Coś się dzieje z produktem o ID 1247 - może mieć uszkodzone znaki w opisie i/lub nazwie. Rzuć okiem co tam się dzieje, popraw, wytnij na chwilę i powinno być OK. Daj znać czy się udało?
     
    robmckick lubi to.
  3. robmckick

    robmckick Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    0
    Więc tak - zajęło cały dzień na kasowaniu błędów w produktach ale udało się:)
    Dzięki!
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @robmckick rozumiem, że po pierwszym produkcie pojawiły się kolejne? ok. Polecamy się na przyszłość. Btw. czy produkty które obarczone były błędem, nie były wcześniej skądś importowane? z zew. sklepu?
     
  5. robmckick

    robmckick Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    0
    @Grzesiek tak kolejne były ale już wiedziałem czego szukać:). Opisy były copy/paste z frontu innego sklepu i pewnie tu się coś przemyciło lub w id produktu zbyt długie nazwy.
     

Poleć forum znajomym