Witam, Taki problem: Importowałem dane do Click Studio ze sklepu. Inna osoba na swoim komputerze też posiada Click Studio i ta osoba przez "przypadek" usunęła wszystko ze sklepu i teraz pytanie jak te dane z mojego Click Studio wrzucić z powrotem do sklepu? Kiedy synchronizuje Click Studio to wywala błąd: Produkt ID 76 (czyli pierwszy) nie istnieje. Teraz pytanie: Czy można jakoś z Click Studio do pliku CSV i potem importować do sklepu?
Jaki sklep, jaki użytkownik. Z informacji które uzyskałem, przez Click Studio nie mógłbyś wyczyścić bazy, więc musiało to zostać wykonane w inny sposób... na ile bez autoryzacji będę mógł pomóc, pomogę @robmckick
To prawda Typ się przyznał że to zrobił z poziomu sklepu. Wszystkie dane mam teraz tylko ja w Click Studio u mnie na kompie. raingarden.pl sklep1601556
No to problem rozwiązany. Przedzwoń proszę do Nas szybko i zgłoś prośbę o backup sklepu, tj. bazy produktów. Zostawiłem notatkę pod w/w kontem więc powinno szybko pójść. Nic innego nie wymyślimy (konsultowane).