ROZWIĄZANE Click Studio

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika robmckick, 1 Czerwiec 2016.

  1. robmckick

    robmckick Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Taki problem:

    Importowałem dane do Click Studio ze sklepu.
    Inna osoba na swoim komputerze też posiada Click Studio i ta osoba przez "przypadek" usunęła wszystko ze sklepu i teraz pytanie jak te dane z mojego Click Studio wrzucić z powrotem do sklepu?

    Kiedy synchronizuje Click Studio to wywala błąd:
    Produkt ID 76 (czyli pierwszy) nie istnieje.

    Teraz pytanie:

    Czy można jakoś z Click Studio do pliku CSV i potem importować do sklepu?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Jaki sklep, jaki użytkownik.
    Z informacji które uzyskałem, przez Click Studio nie mógłbyś wyczyścić bazy, więc musiało to zostać wykonane w inny sposób... na ile bez autoryzacji będę mógł pomóc, pomogę @robmckick
     
  3. robmckick

    robmckick Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    0
    To prawda Typ się przyznał że to zrobił z poziomu sklepu.

    Wszystkie dane mam teraz tylko ja w Click Studio u mnie na kompie.

    raingarden.pl

    sklep1601556
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    No to problem rozwiązany. Przedzwoń proszę do Nas szybko i zgłoś prośbę o backup sklepu, tj. bazy produktów. Zostawiłem notatkę pod w/w kontem więc powinno szybko pójść. Nic innego nie wymyślimy (konsultowane).
     
  5. robmckick

    robmckick Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    0
    Spoko dzięki już dzwonię :)
     

Poleć forum znajomym