1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Cykliczne zadania

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika ryra91, 1 Grudzień 2015.

  1. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    Witam,

    od jakiegoś czasu po zalogowaniu się jako admin w "komunikatach sklepu" mam dwie wiadomości:

    - Cykliczne zadania nie były uruchamiane od 15 września 2015 15;00
    - Najstarsze zadanie w kolejce czeka od 5 października 2015 15;06

    Nie za dużo mi to mówi, po wciśnięciu 1 opcji pojawia się okno Konfiguracja (zadania cykliczne) i do 15 września mam ciągłe "wykonywanie zadań z kolejki" po 15 września mam jedynie "przeliczanie promocyjnych cen produktów"

    W czym tkwi problem ?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    W Twoim sklepie komunikat nie powinien się już pojawiać. Odświeżyliśmy zakolejkowane zadania CRON. Jeśli ktoś ma podobny komunikat w panelu sklepu (na pulpicie) a w Konfiguracji, w ustawieniach Administratora, widać że zadania cykliczne są realizowane poprawnie, prosimy o zgłoszenie tego faktu w tym wątku, np. podając adres sklepu.
     
  3. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    Dziękuję za odpowiedź.

    Niestety w tej chwili pozostało w panelu:

    Cykliczne zadania nie były uruchamiane od 2 grudnia 2015 20;57

    Skąd są te problemy ? Są wynikiem mojego działania ?

    Pozdrawiam
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Sklep regularnie przetwarza różnego rodzaju dane, aktualizując bazę, pliki xml dla porównywarek itp. stąd też biorą się zadania cykliczne, które przypuszczam, zakolejkowane mogą wyrzucać tego typu komunikaty. W praktyce jednak ich mnogość oraz regularność powoduje, że są realizowane przez cały czas. Nie mniej upewniam się właśnie co do ich interpretacji, nie traktuj tego jako błąd wpływający na Twoją pozycję w sieci czy dostępność produktów. W panelu w ustawieniach administratora możesz też sprawdzić ile takich procesów jest realizowanych.
     

Poleć forum znajomym