1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Czarna lista hotmail.com

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika ethanhunt, 3 Listopad 2016.

  1. ethanhunt

    ethanhunt Uczestnik

    Wiadomości:
    27
    Docenione treści:
    5
    Czy może mi ktoś podsunąć pomysł na usunięcie naszego adresu mailowego z blacklisty hotmail.com? Mamy e-mail powiązany ze sklepem internetowym i dzisiaj się okazało, że na hotmaile nie docierają potwierdzenia zakupów. Nie mamy w zwyczaju spamować i używamy tego maila do obsługi zamówień i newslettera, a i to sporadycznie i na niewielką skalę.
    Komunikat błędu ze strony serwera: >>550 SC-001Wiadomość e-mail została odrzucona przez usługę Outlook.com z powodów dotyczących zasad. Przyczyny odrzucenia mogą być związane z zawartością o charakterze spamu lub z reputacją adresu IP/domeny. Jeśli nie jesteś administratorem systemu poczty e-mail/sieci, poproś o pomoc swojego usługodawcę poczty e-mail lub usługodawcę internetowego<<
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 460
    Docenione treści:
    324
    Dla domeny qtherm.pl dodaliśmy rekord SPF, operacja ta nie wymaga autoryzacji. Rekord powinien być już aktywny, ale jak coś dajmy sobie godzinę czasu. Przetestuj co teraz będzie się działo. Moim zdaniem, bazując na kodach błędów od Microsoft, powinno to rozwiązać problem. Jeśli nie, będziemy szukali dalej. Myślę że kontakt z nimi będzie ostatecznością.
     
  3. ethanhunt

    ethanhunt Uczestnik

    Wiadomości:
    27
    Docenione treści:
    5
    Jak na razie po staremu: Po wysłaniu maila na adres z hotmaila otrzymuję zwrotkę, że nie dotarło. na priv wysłałem ci pełną treść komunikatu. może to coś pomoże. Uzupełniając powyższe. Jak do tej pory nie miałem problemów z czarnymi listami. Pierwszy raz nam się coś takiego zdarzyło. Czy jest możliwe, żeby osoba, która otrzymuje tego maila, miała nas dodanego do swojej indywidualnej czarnej listy i o tym nie wie, lub zapomniała?

    ps sprawdziłem sobie inne swoje skrzynki pocztowe.
    Identyczny problem stwierdziłem na innym serwerze (markas.home.pl), a jest oddzielnie od clickshopa.
    ten sam kod błędu.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 460
    Docenione treści:
    324
    ZUIW-51582. temat in progress, wrzucam tu zgłoszenie aby nam nie zginęło.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @ethanhunt wygląda na to, że znajdujesz się na czarnej liście Microsoftu. Sugerujemy napisać wiadomość e-mail do nich za pomocą poniżej podanego formularza. Nasi administratorzy twierdzą, że odpisują szybko i bardzo często na korzyść użytkownika:

    https://support.microsoft.com/en-us...fsmsbl3&locale=en-us&ccsid=636094502144541859

    Napisz wiadomość z prośbą o zdelistowanie. W treści wiadomości możesz podać im przykład zablokowanej wiadomości, aby mogli Ciebie zidentyfikować wśród swoich blokad na czarnej liście.
     
  6. ethanhunt

    ethanhunt Uczestnik

    Wiadomości:
    27
    Docenione treści:
    5
    Dzięki. Mam pytanie uzupełniające.W formularzu jest rubryka :Outbound IP(s) or range(s): Jakie IP tam wpisać?
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    W otrzymanym komunikacie błędu (po wysłaniu wiadomości e-mail), powinieneś znaleźć taki fragment:
    Kod:
    by sklepXXXXXX.home.pl (89.XXX.XXX.XXX) with SMTP (IdeaSmtpServer 0.81)
    Wstaw adres IP, który znajduje się w nawiasie: (89.XXX.XXX.XXX)
     
    ethanhunt lubi to.
  8. ethanhunt

    ethanhunt Uczestnik

    Wiadomości:
    27
    Docenione treści:
    5
    Dziękuję za pomoc. Zgłoszenie zrealizowane przez Microsoft w ciągu jednego dnia.
     
  9. Dudi77

    Dudi77 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam,,
    chciałem odświeżyć temat, bo mam ten sam problem. Nie mogę wysyłać maili do swojego klienta na skrzynke w hotmail.com. Dostaję raport o błędzie 550 SC-001:

    (This is the IdeaMailServer program at host serwer0000000.home.pl.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    <r...e@hotmail.com>: 550 SC-001 (SNT004-MC6F22) Unfortunately, messages from 188.000.000.000 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.)


    Pozmieniałem powyżej adres e-mail, nazwę serwera i nr IP.

    Ja swojego maila nie używam wcale do spamowania, żadnych newsletterów, nic z tych rzeczy, tylko i wyłącznie do korespondencji z klientami. Możecie sprawdzić sytuację dla mojej domeny, aby wykluczyć wszystkie możliwości nim skieruję się Microsoftu?

    Pozdrawiam i proszę o pomoc.
    PS. Problem pojawił się niestety po przeniesieniu usług do home.pl :(
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @Dudi77 spróbuj wysłać zgłoszenie do Microsoftu z prośbą o zdelistowanie Twojego adresu z ich czarnej listy.
    Instrukcję jak uzupełnić formularz z prośba o zdelistowanie adresu IP z czarnej listy Microsoftu opublikowałem pod tym adresem: https://forum.home.pl/threads/hotmail-problem-z-wysylaniem-powiadomien.2410/#post-15467
     
    ethanhunt lubi to.
  11. ethanhunt

    ethanhunt Uczestnik

    Wiadomości:
    27
    Docenione treści:
    5
    ^ Potwierdzam, powyższe - metoda działa. A w jaki sposób człowiek trafia na czarną listę to już jest wielka niewiadoma...
     

Poleć forum znajomym