1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Czarna lista nadawców dla wszystkich użytkowników

Dyskusja w 'Zabezpieczenia antyspamowe' rozpoczęta przez użytkownika Magdalenkaa, 17 Kwiecień 2015.

  1. Magdalenkaa

    Magdalenkaa Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    6
    Czy mogę stworzyć czarną listę nadawców, w taki sposób, aby była ona powielana na każdym koncie pocztowym jakie dodam do serwera? Czy zawsze muszę kopiować każdemu użytkownikowi te same wpisy?

    Czy użytkownicy mogą dodawać wpisy na czarną listę, tak aby wszystkim aktualizowała się ona w ten sam sposób?

    Pozdrawiam
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 562
    Docenione treści:
    325
    Jest możliwe aby tworzyć globalną czarną listę, którą zarządza administrator. W panelu administracyjnym wybranego serwera, istnieje opcja dodawania wpisów do czarnej listy nadawców, która będzie globalnie powielana na wszystkie konta e-mail utworzone na koncie.

    Ten temat poruszony został w tym artykule: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/j...alej-oraz-czarnej-listy-nadawcow-na-serwerze/

    W ten sposób użytkownicy skrzynek, mają narzucone przez administratora zabezpieczenia.

    Jeśli chodzi o zgłaszanie własnych poprawek do listy, tu widzę dwa rozwiązania: albo mailowo, gdzie przykładowo tworzysz osobne konto typu spam@mojafirma.pl i informujesz użytkowników, aby wszelkie wątpliwości zgłaszali na wybrany adres. Ty, na podstawie zgłoszeń uzupełniasz czarną listę nadawców na serwerze.

    Drugim rozwiązaniem będzie dodawanie wpisów samodzielnie do zabezpieczeń swojego konta. Rozwiązanie spowoduje jednak, że użytkownik skrzynki, będzie rozwijał tylko swoje zabezpieczenia, dla własnej skrzynki. Ty jako administrator serwera, możesz w dowolnym momencie sprawdzić, jakie wpisy dodał użytkownik i przekopiować je na główną listę - czarną listę nadawców.

    W sekcji USŁUGI --> klikając w nazwę serwera --> Konfiguracja usługi --> Skrzynki e-mail --> klikając w nazwę skrzynki --> Konfiguracja usług i na górze ekranu Konfiguruj pocztę --> Zabezpieczenia antyspamowe.

    Czy takie rozwiązanie jest ok?
     

Poleć forum znajomym