1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Czemu home.pl traktuje moja pocztę wysłaną samemu do siebie jako spam

Dyskusja w 'Zabezpieczenia antyspamowe' rozpoczęta przez użytkownika Jarek.z.Polski, 15 Kwiecień 2019.

  1. Jarek.z.Polski

    Jarek.z.Polski Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    jestem użytkownikiem home.pl od wielu lat. Mam wykupione wszystkie możliwe pakiety premium.
    Próbuje wysłać pocztę z adresu a@domena-przykładowa.pl na adres b@domena-przykładowa.pl. I ta poczta trafia do spamu. Za każdym razem wysyłając i odbierając korzystam z jednego serwera SMTP/POP3 w home.pl i za każdym razem się uwierzytelniam.
    Każdy mi mówi na infolinii, taki mamy system antyspamowy i jak ci się nie podoba to dopisz się na białą listę.
    Na moje pytanie co się stanie wtedy z e-mailami podszywającym się pod mój adres, już nie ma odpowiedzi.... lub w stylu (to proszę się nie dopisywać)

    Wniosek z rozmowy: Tak jest i tak bezie. Nie zmienimy tego, a jak ci się nie podoba to zmień operatora, albo kup sobie serwer swój i go skonfiguruj jak ci pasuje. Próby połączenia z kimś kompetentnym nie są możliwe.

    Kiedyś uważałem że jesteście najlepsi, teraz czekam, żeby jak najszybciej uciekać, bez działającej poczty pomiędzy biurkami w mojej firmie nie da się pracować.

    Jeszcze liczę tylko, że to stażysta (albo na wypowiedzeniu) tak podszedł do tematu i tutaj dostanę konkretną odpowiedź, co robić, aby normalnie korzystać z poczty.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 538
    Docenione treści:
    324
    @Jarek.z.Polski przyczyn takiego stanu rzeczy może być naprawdę sporo, począwszy od konfiguracji domeny, przez konto e-mail a skończywszy na działaniu programu pocztowego. Sytuacja raczej rzadko spotykana, aby w obrębie jednego serwera nie można było przesłać "normlanie" wiadomości z konta A na konto B. Ale nie wykluczam, że np. możesz wysyłać pocztę z programu pocztowego, a tu za sprawą adresu IP i wpisu na RBL coś komplikuje dostawę korespondencji.

    Jeśli posiadasz jakiś numer sprawy ze zgłoszeniem potrzebowałbym go aby zapoznać się z nim i skonsultować. Jeśli załatwiałeś temat telefonicznie, sugeruję abyś przesłał do nas zgłoszenie z formularza kontaktowego i wskazał nazwy kont, datę i godzinę przykładowej korespondencji, sposób wysyłki i odczytu wiadomości (np. poczta.home.pl czy program pocztowy). Podaj mi numer sprawy, skonsultuję to priorytetowo. TO jest temat do weryfikacji z BOK. Nie wiem, jeśli było to dokładnie sprawdzone, powinna być jakaś konkretna odpowiedź Ale muszę wiedzieć czego szukam.
     
  3. Jarek.z.Polski

    Jarek.z.Polski Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Dziękuję za normalną i konkretna odpowiedź. W sumie właśnie to tak powinno wyglądać, jest nadzieja, z ktoś się nad tym pochyli. Podczas rozmowy z BOK potraktowano moje zgłoszenie na zasadzie spychologii, mimo iż mówiłem, ze to już któreś z rzędu. Postaram się przygotować maksimum danych (mam dostęp do logów SMTP) otworzyć zgłoszenie (do tej pory nie było sensu) i dam tutaj znać. Choć nadal nie rozumiem, czemu adres IP wysyłającego pocztę na serwer SMTP ma mieć znaczenie, skoro taka wysyłka jest możliwa tylko po uwierzytelnieniu.
     

Poleć forum znajomym